کلان شهر

از وقتی تله‌کابین به شهر آمد، پشت‌کوهی‌ها در سطح شهر به کرّات دیده می‌شوند..!

نوشته شده در مردم و اجتماع. 16 Comments »

16 پاسخ to “کلان شهر”

  1. ununoctium Says:

    خورشید هم پشت کوهی است!چطور دلت می آید تحقیرش کنی؟؟؟اوا شما که تحقیر نکردی اصلا

  2. هاشور Says:

    پستت بو داره، ولی بوی چی نمی فهمم

  3. بیش فعال Says:

    باید تعداد مترو ها را زیاتر کرد تا از سطح به عمق شهر بروند.

  4. هانی Says:

    والا اگه ما رو ميفرماين كه خيلی قبل اين حرفا اين ورا بوديم

  5. Drago Says:

    فقط تله کابین نیست,سیل هم نقش مهمی داره.

  6. امیرعلی Says:

    همش کار اینگیلیساس

  7. hyena Says:

    و شهری ها نیز، در پشت کوه

  8. مش کرم Says:

    اسپایدر جان من چی کار کنم که کشته مردت شدم !؟ یه سر به من می زنی !؟ لینک چی ؟ فقط من لینکت کنم یا تو هم ؟ در هر صورت من تو رو لینک می کنم . تو خواه لینک نکن ! یا نکن لینک ! قربون تو پایدر بره مشتی

  9. من بی صاحاب Says:

    حس می کنم فحش دادی.درسته؟

  10. مهدی رنجبر Says:

    از وقتی هم که حسادت امد، اونور کوهی ها به کرات در این ور کوه ها به کرات دیده می شوند!

  11. amir Says:

    man be rozam.
    montazertam

  12. Jozeph Says:

    من که از خدامه برم پشت کو راحت زندگیمو بکنم
    پشت کوهی هم بگن مهم نیست بزار بگن

  13. مسافر Says:

    اونا هم دل دارن ديگه !

  14. جينا Says:

    برای بار چندم ؟ نمی دونم. ولی بازم می گم :

    «من مرده نوشته هاتم ! »
    معرکه ای !

  15. مهشید Says:

    تله کابین از شهر به بیرون میره عتیقه


بیان دیدگاه