خداحافظی

خب دیگه باید با اینجا خداحافظی کنم، تقریبا دو سال اینجا بودم و خیلی دوستش داشتم، ولی بالاخره هر شروعی یه پایانی هم داره و اینجا هم به سرنوشت وبلاگ‌های قبلی دچار و محکوم به متروکه شدن شد.

همه چی از اونجا شروع شد که عصیان این مسابقه رو برگزار کرد و منم دلم خواست تا شرکت کنم و به هزار مکافات تونستم یه جوری شرکت کنم و و طرحم هم تو بخش  جانبی دوم شد و یک دامنه از سایت جعبه ابزار هدیه گرفتم، و دوست خوبم داود هم خیلی زحمت کشید و هاست رو هم برای من آماده کرد و کلا وبلاگ جدیدم رو برپا کرد…

اگر خواستید به من سربزنید می‌تونید بیاید اینجا. البته هنوز مقداری خرده کاری داره که تو این چند روز باید انجامش بدم تا بطور رسمی شروع بکار کنه. خلاصه اگر لینک دادین و هنوز هم تمایل دارید لینک‌ وبلاگم توی وبلاگ‌تون باشه لینک رو عوض کنید به: spidermard.com

و در آخر اگر هنوز فید اصلی اینجا رو توی گوگل‌ریدر مشترک هستید باید خدمت‌تون عرض کنم که اگر از سهام عدالت چیزی به شما رسید از اون فید هم چیزی به دست‌تون خواهد رسید! برای همین خواهش می‌کنم به جای هر فید دیگری این فید رو مشترک شوید:

feeds2.feedburner.com/spidermard

نوشته شده در روزمرگی. 25 Comments »

25 پاسخ to “خداحافظی”

  1. میثم الله‌داد Says:

    سر کاریه؟ چرا باز نمی‌شه پس؟

  2. زبل‌خان Says:

    آقا مبارکه. شیرینیشو کی میدی؟

  3. Julian Says:

    جناب چرا صفحه‌ی وبلاگ جدید سفید بالا میاد؟ بعد یه سوال دیگه اینکه فید وبلاگ جدید هم همین خط قرمزه‌ست؟

    نمی‌دونم چرا بعضی وقتا بالا نمیاد :(
    فید اونجا هم همین فید قرمزیه که نوشتم..

  4. بهاره Says:

    يه جوري خدافظي كردي دلم ريخت همچي انگار خدافظ شما!!!
    بعدشم اين صفحهه كه سفيدش مياد پس زردش كو؟

  5. خوارج Says:

    سفرت بخیر
    اما …. !!!!!!!!

    راستی بدجوری با این توئیتهای پرسپولیسیت روی اعصاب ما راه میری ها!!!!
    در استادیوم میبینمت!!!
    امیدوارم شب مسابقه تا صبح خوابت نبره!!
    آخه جون سال 52 سال مرد شیش میلیون دلاری بوده نه مرد عنکبوتی!!!!!
    شما سی چهل سال دیر پرسپولیسی شدی!!!!
    به هرحال یک نقطه مشترک داریم
    که من هم مثل شما
    بیشتر از اوونکه از پرسپولیس بدم بیاد
    از رنگ قرمز بدم میاد!!!!

  6. khatoon Says:

    خب، ما همین جا تبریک خونه جدید رو میگیم. به سلامتی توش بنویسی الهی (:

  7. دروغگوی خوش حافظه Says:

    خب!
    اما فیدی که دادی روی گوگل ریدر کار نکرد!
    با همون اسم سایت اد شدی

    —-

    الان دیگه کار می‌کنه :)

  8. كاوه پارسي Says:

    سلام
    اين لينك كار نمي‌كند!

    اگر محافظه‌كاري همان قبلي را نگه دار!
    اگر به اصلاحات معتقدي اصلاحش كن!
    اگر انقلابي هستي، نابودش كن يكي ديگر درست كن!

    خلاصه يك فكري بكن!
    دوستت داريم!

  9. قطره باران Says:

    خونه جدید مبارک…اونجا هم میام…ول کن نیستم که…

  10. درســــا تیتان Says:

    یک لحظه فکر کردم میخواهی کلا خداحافظی کنی!!!

  11. iroveb Says:

    فدای رفیق گل :) مبارکه خونه تکونی :دی . آخر خام من شدی :)))) ایشالله چرخ وبلاگ جدیدت بچرخه و مثل می لاد نشه یه وقت ;)

  12. diisignotis Says:

    حیف که دات وردپرس رو ول کردی. مبارکه

  13. مرحومه مغفوره Says:

    چرا پس؟
    این قرارمون نبود… تو بی خبر بری…………….
    حالا نمیشه نری؟

  14. مسیح بر کوه زیتون Says:

    تبریک. فکر کردم دیگه نمیخوای بنویسی میخواستم بگم : دلمون برات تنگ یشه!

  15. تنبل Says:

    دامنۀ جدید مبارک باشه. همیشه از خوندن این وبلاگ لذت برده ام. امیدوارم با مستقل شدن پرکارتر هم بشی.

  16. شاپرك Says:

    مباركه

  17. خوارج Says:

    مهندس کدون شاخه کشاورزی درس خوندی؟
    شاید به تفاهم برسیم!!!!!
    البته بشرطی که استقلالی بشی ها!!!!!!

  18. Jozeph Says:

    اسباب کشی حال میخواهد و حس
    هر کدومشن هم که باشه کافیه…
    مبارک باشه اسپایدرمرد جان

  19. marjan Says:

    to ke mikhasti beri aslan chera oomadi?!! ;) mano bash ke be inja link dade boodam! miram pak mikonam dige ham esmeto nemiyaram
    :D

  20. فاطمه Says:

    مبارکه . اما من نمیتونم سایت جدید رو بیارم . هنوز راه اندازی نشده ؟

  21. وحید Says:

    با سلام
    وب بسیار زیبا و خوبی دارید خیلی محتوایی آموزنده و خوبی
    قرار دادید من بهتون افتخار می کنم که وب خوبی دارید و ازتون
    بابت این مطالب مفید و خوب ممنون هستم و از خداوند منان
    خواستار موفقیت شما هستم دوست عزیز خواهشی داشتم و
    امیدوارم که خواسته این بنده حقیر رو بپذیرید و اون اینه
    که لینک وب سایت ما را با عنوان
    وحیدوب ، درج آگهی رایگان
    با آدرس
    http://www.vahidweb.com
    در وب خوبتون لینک کنید
    ممنون میشم این خواسته من را برآورده کنید
    با تقدیم احترامات

  22. admin Says:

    سلام
    مطالب خوبي داريد
    تبادل لينک ميکنيد؟

    اگر مايل به تبادل لينک هستيد ما رو با نام
    (آگهي و تبليغات رايگان)
    و آدرس http://www.7darajeh.com
    اضافه کنيد و از قسمت تماس با ما اطلاع دهيد تا ما هم شما رو لينک کنيم
    ضمنا براي شما دوست عزيز که با ما تبادل لينک مي کنيد شرايط ويژه تبليغ براي سايت،کالا و خدمات شما در نظر گرفته شده که به زودي به شما اعلام خواهد شد

  23. missminimal Says:

    هر چند وقت يه بار اگه به چند تا وبلاگ سر نزنم انگار يه كاري نكردم؛يكي از اون وبلاگا هم همينه
    ممنون از اين پستاي قشنگتون
    با اجازه لينكتون ميكنم
    MiSs minimal

  24. salehi Says:

    با سلام
    اگر مایل باشید خوشحال می شوم با هم تبادل لینک داشته باشیم
    در صورت تمایل ما را با موضوع آگهی و تبلیغات رایگان و لینک
    http://www.takro.net
    لینک کنید و لطفا موضوع و لینک ساییتان را برای ما ارسال
    نمایید تا در اسرع وقت در سایت قرار دهیم
    با تشکر فراوان


پاسخی بگذارید

