توهم

آقای دکتر احمدی نژاد که خواست نامش فاش نشود گفت: صهیونیست‌ها برای باز نشدن چرخ‌های هواپیمای ریاست جمهوری صد هزار صلوات نذر کرده بودند که با هوشیاری دعا نویسان داخلی این توطئه شکست خورد..!

پ.ن: اگر از گوگل‌ریدر یا سرویس‌های مشابه برای خوندن اینجا استفاده می‌کنید، خواهش می‌کنم که فقط و فقط این فید رو ساب کنید: feeds2.feedburner.com/spidermard  و فیدهای غیر از این رو پاک کنید. ممنون.

32 پاسخ to “توهم”

  1. مرحومه مغفوره Says:

    باور نکنید. شما هشیار باشید و باور نکنید. کار دعانویس های داخلی نبود.
    توطئه از بیخ و بن مشکل داشت.
    باشد که رستگار شوید.

  2. پسر بالغ Says:

    به خاطر همین دعا نویس ها هست که {…} ( گفته بودی نخواست اسمش فاش شود) هنوز زنده است

  3. بهاره Says:

    اسپايدر جان من شما رو به همين فيدي كه نوشتي توي ريدر اد كردم اما اين پستت چرا آپ نشده بود تو ريدر؟!!!
    چون مدام سر مي زنم متوجه شدم آپ كردي و عجيبه كه توي ريدر آپ نشده بود.


    معمولا یه چند دقیقه‌ای زمان می‌بره تو توی ریدر بیاد. شما رو توصیه می‌کنم به صبر :)

  4. ر د ك Says:

    والا اينه كه من ديدم نياز به دعا نويس داخلي هم نداره. هرچي دعا كنيم فايده نداره مثل اينكه 100 تا جون داره.
    خود خدا هم توش مونده با اين چكار كنه. هر روز ميزنه تو سر عزرائيل ميگه: «برو جونش رو بگير ملت از دستش راحت شن». عزرائيل ميگه : «خودت برو هر دفعه ميرم ميگه آبروت رو ميبرما ميگما ميگما بگم ….»!!!

  5. سینا Says:

    برای کله پا شدن هر چه سریعترش اجماعاً صلوات!!

  6. alireza Says:

    شنیده ها حاکی از این قرار است که محمود به همراه تنی چند از دوستان خود با ذکاوتی که به خرج دادند فورن دست به کار شدند و بر روی کف هِواپیما ادرار کرده و این طلسم نامرد را باطل کرده و یا به قولی باطله سحر کردند!

  7. فضایی Says:

    با اجازه من تو فیس بوک لینک مطلبتو گذاشتم

  8. شازه Says:

    نه بابا کار خس و خاشاک های اون وری بوده !!! مدارکش هم موجوده !!!

  9. شازه Says:

    از اونجایی که قانون کپی رایت توی ایران خر تو خره من بی اجازه لینک کردم !!
    ببخشید خلاصه !!!

  10. Ary@n Says:

    من که با همون فیدی که گفتی گذاشتمت رو ریدر

  11. Calabros Says:

    اینان با توهم به دنیا می آیند، با توهم زندگی می کنند، و با توهم هم می میرند.

  12. خوارج Says:

    گمان ندارم که دعانویسان داخلی چنین حماقتی کرده باشند!!
    بی گمان کار کار جادوگران ونزولائی بوده است!!!!!!!!!

  13. علیرضا Says:

    یه سوال داشتم. چه فرقی داره که همین رو اد کنیم توی گودر یا فیدبرنر رو؟؟؟


    اگر ایمیل گذاشته بودی، جواب رو بهت ایمیل می‌کردم.
    اما فید رو به این خاطر می‌گم که اولا قراره از اینجا برم و فیدبرنر این قابلیت رو داره که در صورت عوض شدن جا همچنان ثابت بمونه. دوما اینکه الان توی گوگل ریدر 4 نوع فید از این وبلاگ رو اد کردن!! و قطعا این چهار فید اگر تبدیل به یک فید بشن قطعا خیلی برای من بهتره.

  14. منورالفکر Says:

    منابع آگاه به شدت در پی یافتن این منبع نا آگاه هستن؛جهت آگاه سازی!!!!

  15. مانده بر راه Says:

    اگه هدف شما تخریب هاله و محموت که دیگه واقعا حرفی ندارم بگم!بابا بزارین بندگان خدا زندگیشونو بکنن!

  16. رهگذر Says:

    اسپایدر جان فقط به خاطر همین نکته سنجیت که من هر صبح اول اسپایدر رو می خونم .
    موفق باشی ، داشت یادم می رفت ؛ سلام .

  17. گل ونوشه Says:

    بامزه بود!
    راستی این توییت هاتون هم بامزه هست!

  18. علیرضا Says:

    برادر برات ایمیل رو هم گذاشتم. اما انگار بهتر بود ایمیل نمیدادم چون چهار نفر دیگه هم دقیقا فهمیدند که چرا باید فید رو عوض کنند! خب چرا برای من فقط ایمیل میکردی، چرا خب همه ندونند و فقط واسه من ایمیل بشه؟

    در هر صورت موفق باشی

  19. سبا Says:

    احساس می‌کنم گلی که روی سنگ قبرم خواهند گذاشت روییده است..!
    هر وقت یاد این توئیتتون می افتم اشکم در میاد…
    اگه برین روضه خون بشین موفق می شینا…

    تا حالا چیزی به این غمناکی نخونده بودم :(

  20. سوشیانس Says:

    همینان که ملت رو تو سازمان ملل تبدیل به صندلی خالی کردن دیگه!

  21. علاءالدین Says:

    چندتا از پست هات رو خوندم. مستفیض شدیم. قضیه حلیم باحال بود.
    بازم میام

    راستی شنیدی:
    احمدی نژاد به رهبر (بعد از سخنرانی در نیویورک): تا بسم ا… رو گفتم یه دفعه معجزه شد. ناگهان تمام آدم ها تبدیل به صندلی شدند.

  22. مهراوه Says:

    با همين جادوگرها و دعانويسها به اينجا رسيد ديگه

  23. دونفر Says:

    چشمانمان از شادی پر از اشک شد

  24. احمد Says:

    شما مينيمال نويس خوبي مي شويد. شايد هم شده ايد خودتان خبر نداريد! بالاخره شديد يا نشديد؟
    اين كامنت رو گذاشتم كه بگم من هم اين جا رو مي خونم و به اينجا اومدم! مثل اونايي كه رو درب خون مي نويسند: آمدم، نبوديد! حالا من آمدم! شايد هم اصلاً برايتان مهم نباشد كه من آمدم!
    اصلاً من رفتم!

  25. نیما Says:

    سلام بر بی پدران
    احمق که به احمدی نژاد توهین میکنی..
    مگه ننت بهت ادب یاد نداده
    اون موسوی دست نشونده اسرایلی ها بره زیر کامیون…
    شما هم خیلی جو گیر بازی در نیارید بی پدران مادر جنده

    • linkho Says:

      مقایسه ادبی:
      1. توهم
      سپتامبر 24, 2009 — اسپایدرمرد
      آقای دکتر احمدی نژاد که خواست نامش فاش نشود گفت: صهیونیست‌ها برای باز نشدن چرخ‌های هواپیمای ریاست جمهوری صد هزار صلوات نذر کرده بودند که با هوشیاری دعا نویسان داخلی این توطئه شکست خورد..!

      2.
      نیما Says:
      اکتبر 1, 2009 در t 2:54 ب ظ
      سلام بر بی پدران
      احمق که به احمدی نژاد توهین میکنی..
      مگه ننت بهت ادب یاد نداده
      اون موسوی دست نشونده اسرایلی ها بره زیر کامیون…
      شما هم خیلی جو گیر بازی در نیارید بی پدران مادر جنده

      3. این هم از من: مادرت به فدای احمدی نژاد، پدرت به فدای احمدی نژاد، خودت هم فداش، همه جد و آبادت هم فدای دکتر احمدی نژاد. کی بخیله

  26. عليرضا Says:

    كوتاه اما تاثير گذار…درود بر تو.اين نيما هم ببندينش به ي درخت كه زيادي جفتك نزنه همه ي اينا اينجورين تحمل حرف حق ندارن


پاسخی بگذارید

