زود دیر می‌شود

روز سوم بود که فهمید دنیا دو روزه..!

نوشته شده در روزمرگی. 28 Comments »

28 پاسخ to “زود دیر می‌شود”

  1. پسر خوب Says:

    زکی!!!!اگه روز سوم فهمید دنیا دو روزه باز هم نفهمیده چند روزه!!! پس چند تا؟!!!!!!!!

  2. مجتبي Says:

    خوش به حالش! ما كه از همون اول و هنوز فكر مي كنيم كه دنيا خيلي وقته كه تموم شده!

  3. مخصوص Says:

    میگم یوقت غر نشی اینهمه نوشتی!

  4. علی ( ذهن ِ آشفته) Says:

    دارم با تمام وجود لمسش می کنم این روزا

  5. نيلوفر Says:

    مطالبت فوق العاده زيباست.کوتاه ، ساده ، شيرين و مفيد.
    موفق باشي

  6. بهاره Says:

    اين كه چند روزه كه زياد مهم نيست مهم اينه كه آدم با رفقا يه پاركي بره قراري بذاره!!، جاي بقيه رو خالي كنه، حالا دنيا مي خواد يه روز باشه يا سه روز هوم؟

  7. tenkai Says:

    خیلی زود فهمید…

  8. منورالفکر Says:

    خوب روز سوم رو مهمون خدا شده بودند دیگه… :)

  9. Silence Depth Says:

    بازم ایول بهش
    خوب زود فهمیده

    ایم مطلب لینک شد

  10. Calabros Says:

    نه باوو…باش چای دوم.. اصلش شش روزه

  11. Drago Says:

    خب مگه بقیه کی میفهمن؟(تعمیم بده:) کسی که توی 75 سال و 4 ماه و 27 امین روز زندگیش میمیره میفهمه دنیا 75 سال و 4 ماه و 26 روزه!!

  12. فاطیما Says:

    بعضی ها هم هنوز که هنوزه نفهمیدن و به هرکاری که دلشون می خواد دست میزنن.»بعضی ها» …

  13. pesarebaleg Says:

    من که تو دوران جنینی گیر کردم .

    راستی چند تا بسیجی وبلاگم رو هک کردند ولی دارم سعی می کنم تو این دو سه روزه شزوع به آبدیت کردن کنم . بیای ببینی شاید تعجب کنی که خودم توش مطلب نوشتم ولی قضیه داره .

  14. Ary@n Says:

    خوبه روز سوم فهمید.خیلی با هوش بوده.ما که…

  15. فسقل بچه Says:

    خیلی خیلی قشنگ می نویسی :)

  16. الهه Says:

    سلام
    کلا ایهام داره!!!!!!!!!!
    از کجا معلوم اون درست تشخیص داده؟
    شاید دنیا ….

  17. نیروانا Says:

    باز خوبه که فهمیده

  18. Soshyans Says:

    حرف نداشت!
    یکی از اون پستایی بود که دوست داشتم خودم نویسنده اش باشم! چشمک

  19. علیرضا Says:

    حکایت نسل ماست، یک روز بیدار شدیم دیدیم دیروز ، امروزمان حرام شد. آیند هم که باز صد رحمت به گذشته!

  20. مجتبی ( وروره گیس ) Says:

    واقعا ، و اون روزه سوم ، آخرت بود ؟!!!


پاسخی بگذارید

