بازخواست

پیرمرد گفت: آرزوی مرگ می‌کنم، ولی انگار خدا از من می‌ترسه؛

چون میدونه اگه برم اون دنیا من می‌دونم و اون..!

نوشته شده در من و خدا. 28 Comments »

28 پاسخ to “بازخواست”

  1. Bingala Says:

    WordPress mobarak. be nazare man ham blogger va wordpress tanha provider haye ghabele etemad hastand in rooza. :( albate khob blogg4er ye kam behtare ;)

  2. شاپرك Says:

    «به من بگو در روز جزااااااااا
    كه بشكنند اين فاصله هاااااا
    چه پاسخي داري تو مرا
    يارب»
    با صداي مهستي بخونيدش لطفا.

  3. بهار مهرگان Says:

    خدا هم این روزا شاکی زیاد داره !! امان ار روزگار !!

  4. R یان Says:

    حق هم داره این پیر مرد.این روزا خدا سرش خیلی شلوغه.

  5. ام.جي Says:

    آفرين
    توييت هات هم خيلي جالبن.

  6. آرش فرهنگ پژوه Says:

    سلام
    من هم با این که می دانم این کار اشتباه است گاها ارزوی مرگ می کنم
    شاید دلیل عدم اجابتش هم همین باشد!
    اما من خدا را یک کمی دوست دارم برای همین دیگر باید کمکم باید به فکر یک سنگ قبر باشم!

  7. یک مرد ، به توان 2 Says:

    همه میگن عالی ،‌ توپ // انصافا همین طور هم هست. دلم نمیاد برای ایجاد تفاوت بگم این مزخرفها چیه مینویسی. چون دلچسبه ، چون یه جورایی اینها گوشه ی ذهن ما گم شده. نه همه ی اینها. شاید هر کدومش یه گوشه ی ذهن ما ها باشه. ولی جرات بیرون ریختنش رو نداریم. شاید توان بیرون ریختنش رو نداریم. یا شاید اصلا انقدر گم شدن که اصلا پیداشون نمیکنیم.
    دنیا بهت مدیونه ، به خاطر این همه گمشده ای که به ما کم فسفر ها میدی. دستت درست و ذهنت باز تر / رفیق فرندفیدی

  8. pesarebaleg Says:

    همینه دیگه آدم هر وقت خطا می کنه می اندازه تقصیر خدا و میگه خدا منو اینجوری آفریده ، پس خود خدا باید پاسخگو باشه .

  9. مسیح بر کوه زیتون Says:

    آقا من با دم شیر بازی نمیکنم.

  10. zanpedar Says:

    واي اگر از پس امروز بود فردايي!!
    +:واي بر من يا واي بر خالقم؟(اگر خالقي دارم البته!)

  11. L.mira Says:

    از اون موجوداته كه فقط داد و هوار بلده
    تازه خودشم داد و هوار نميكنه
    مه 4 تا ديگه ميگه از طرف من سرويسشون كنيد

  12. Calabros Says:

    زورمون بش میرسید همینجا سرویسش می کردیم

  13. درســـــــــااااااااا Says:

    خدا تنها کسیه که اینجا نمی ترسه بقیه از دم ترسو اند، پیر مرد دروغ میگه ودش از مردن میترسه مثه خیلی آدم های دروغگوی دیگه!

  14. medicusdaily Says:

    ای بابا…همین جا زورمون به مخلوقاتش نمی رسه بریم سراغ خودش؟!

  15. لیلا Says:

    معرکه……

  16. Mimimal Says:

    به پیرمرد بگو هر کاری خواستی انجام بدهی جای میمیمال هم شدیدتر شو انجام بده.

  17. Drago Says:

    اونجا ببرن انفرادی میبرن ملاقات با خودش نداره!

  18. افشین(پاپیون) Says:

    سلام اسپایدرمرد جان

    من از لوگوی فیدت برای فید وبلاگم استفاده کردم .

    نمیدونم کپی برداری حساب میشه یا نه ؟

    عیبی نداره ؟؟

  19. منورالفکر Says:

    منم مثل اون پیرمرده… :(

  20. شادمهر Says:

    اگه بدونید که خدا یعنی » خود ، آ » یعنی خود آمدن … اون وقت
    این همه دعوا درست نمی کنید .
    این واژه منحصرا متعلق به ایرانیهاست تا کله رو به کار بندازند و برا تصفیه حساب قدم رنجه نکنن اون دنیا … آخ خ خ خ خ خ خ خ خ از دست خدا .

  21. سانا Says:

    چرا هر کسی ابراز علاقه کنه دروغ گویی بیش نیست؟
    منم در اینجوری فکر می کردم
    ولی خودم هیچوقت دروغ نگفتم گرچه بهم خیلیها خیلی وقتها دروغ گفتند
    پس من هستم که دروغ نمی گه .
    قشنگ نشد فقط می خواستم برات کامنت بزارم و خیلی وقته وبتو می خونم

  22. امير سالار Says:

    این روزآ عمو عزی سرش شلوغه، ربطی به اوستا کریم نداره.

  23. جينا Says:

    ای جان ! حرف نداشت ! :))


پاسخی بگذارید

