قانون جنگل

در جنگل بد مز‌ه‌ها بیشتر عمر می‌کنند..!

نوشته شده در روزمرگی. 37 Comments »

37 پاسخ to “قانون جنگل”

  1. کلوچه Says:

    آره راستی چرا؟!!!

    • الهه Says:

      سلام
      ممنون بابت پاسخگوییتون
      مثلا گفتین ارسال شده در روزمرگی؟یا مردم و اجتماع
      منظورم اینا بود
      موفق باشین

      • اسپایدرمرد Says:

        اونا دسته بندی موضوعات وبلاگم هستن. برای دسترسی راحت‌تر و جستجوی بهتر. می‌تونی کل دسته‌ها رو در سمت راست و پایین وبلاگم ببینی.

  2. الهه Says:

    سلام
    من اولین بار هست که وب قشنگ و خلاصه مفید شمارو میبینم
    خدمتتون خسته نباشید میگم و یسوال دارم
    میشه لطفا بفرمایین این چیزهاییکع مینویسین بر گرفته از فکر خلاق خودتون هست یا منابعی که اگه اشتباه نکنم به اونا اشاره کردین تو آخر هر پست؟
    ممنون میشم جواب بدین

    • اسپایدرمرد Says:

      سلام.
      این‌ها رو خودم می‌نویسم و از جایی کپی نمی‌کنم! و فکر نمی‌کنم تا حالا از جای دیگه‌ای تو این وبلاگ کپی کرده باشم و اگه یکی دوباری هم این کار رو کرده باشم پایین پست منبع رو نوشتم!! منظور شما رو هم از اشاره کردن در آخر هر پست رو نفهمیدم که چی بود!

  3. دلا Says:

    نتیجه : ما در جنگل زندگی میکنیم.

  4. پدر Says:

    عالی بود…خیلی…

  5. Nirvana Says:

    are….chera vaghean?bayad rishe yabi she

  6. زری Says:

    آقای اسپایدرمن، من خیلی نوشته هاتون رو دوست دارم و گاهی چندین بار تکرارشون می کنم و گاهی که فکرهام راحتم میذارن زمزمه شان می کنم!
    خیلی خلاقانه اس

  7. اميدانه هاي اميد Says:

    خب خوبه كه من و تو توي اين مورد مشتركيم و هنوز خورده نشديم …

  8. Drago Says:

    مزه ی با هوش ها رو هم هنوز کسی نتونسته بچشه…

  9. مژده Says:

    در دنیای آدم ها هم همینطوره. آدم های خوب و دوست داشتنی زودتر از نوع عذاب آورشون می میرن!

  10. تاتا Says:

    هی می گم من چرا خورده نمی شم؟؟؟ نگو قانونشه!!!

  11. هویج بستنی Says:

    ولی به هر حال باید یه گاز بهت بزنن تا ببینن خوش مزه ای یا نه !

  12. هاشور Says:

    تو دشت هر کی کوچیک تره… !

  13. hyena Says:

    و قوی تر ها نیز هم

  14. neptune Says:

    faghat jangalo didid?

  15. ناز مَن Says:

    وقتی گشنه باشی…

  16. زرافه Says:

    متاسفانه در جنگل کسی کسی رو نمی چشه . همه میخورن!

  17. شایان Says:

    این قانون خارج جنگل، که این روز ها به جنگل هم کشیده شده

  18. Jozeph Says:

    داخل و خارج نداره همش همینه…

  19. زری Says:

    همیشه همینه!!! اگر سواری هم بدی زنده می مونی؟ اما اگه بخوای خرییتت رو انکار کنی فکر میکنن گاوی و قصابیت می کنند!!!

  20. ساسان افسری Says:

    و در اینجا » خود شیرینها » هم .

  21. امیرعلی Says:

    و گردن کلفتها البته

  22. هانی Says:

    لو ميرويم!

  23. mohammed Says:

    یعنی این دفعه هم احمدی نژاد رئیس جمهور میشه!وای نه!!!

  24. مسعود Says:

    زیبا و آموزنده بود.

  25. خوارج Says:

    فکر کنم بستگی داره جنگلش کجا باشه!!!
    مثلا اگه توی «چین» باشه اینجوریا که شما میگین نخواهد بود!!!!!!!

    البته الان فکر میکنم میبینم نه باز هم حرفتون برای خود چینی ها صادق خواهد بود!!!!!!

  26. boojar Says:

    سلام . نه ، خواهش میکنم . من که عرض کردم اون مطلب برای من ایمیل شده بود و بدون ذکر منبع هم بود ، وگرنه من منبع رو میزدم حتما . در ضمن من مطلب وب شما و بحثی هم که تو وبلاگ کمانگیر شده بود رو اتفاقی دیدم ، یعنی خیلی بعد نوشتن اون مطلب تو وبلاگ خودم .
    به هر شکل موفق باشید . کدورتی هم نیست . شاد باشید

  27. امير Says:

    البته خوشمزه هاش هم نصيب كفتار ميشه!!..

  28. کلوچه Says:

    خب بسه دیگه، پست بعدی لطفاً

  29. جينا Says:

    پیشنهاد می شود برای جلوگیری از انقطاع نسل گوشت تلخ شوید !

  30. پسر شاهزاده Says:

    و در وبلاگ خوشمزه ها…! (مثل شما!! )

  31. طنزاسپرسو Says:

    تو جنگل بدمزه وجود ندارد…باید به دهن بزی شیرین بیادلول
    یه چی برا یکی بد مزه است ولی برا یه حیوون دیگه نه
    اینم می شه دیدگاههای مختلف حیوانات لول

  32. قاب سفید Says:

    و بیشتر تنهایی می کشند

  33. زری Says:

    ای ول چه رتبه ای؟! تبریک می کنم!!

  34. مهشید Says:

    در ایران هم این طوره


پاسخی بگذارید

