مُرده ترس نداره، ولی زنده چرا

در اینکه بهترین مخلوقات خدا مُردگان هستند، شک نکنید..!

نوشته شده در مردم و اجتماع. 21 Comments »

21 پاسخ to “مُرده ترس نداره، ولی زنده چرا”

  1. بیش فعال Says:

    شهیدان زنده مردگان بی کفن.

    • فرزانه قلمی Says:

      سلام
      شما که مرد عنکبوتی هستید و به همه جا سر میزنید ازتون دعوت میکنم حتما به من هم سر بزنید و اگر صلاح دانستید مرا لینک کنید.از شما ممنون.
      با عنوان با روزی هزار تومان چی کار مشیه کرد

  2. هانی Says:

    از اين همه تفاهم حالم بد شد
    نكنه من و شما فاميل هستيم؟
    دقيقا روز 12 فروردين سر خاك عزيزی در يك گورستان خاموش و دور با دو تن از دوستان تنها نشسته بوديم و من همين جمله را به آنها گفتم

  3. hyena Says:

    گیرم نکردیم، وضعمون از اینی که هست بهتر میشه؟
    گیرم کردیم، وضعمون از اینی که هست بدتر میشه؟

  4. ششکوفسکی Says:

    تو مپندار اینا مردن، بلکه نزد ایشان روزی میخورن و عشق و حال و اینا.

  5. Drago Says:

    شك دارم!
    بهترين مخلوقات اونايي هستن كه مرده به دنيا ميان.

  6. بدصدا23 Says:

    مگه خدا بنده و مخلوق خوبم داره که حالا مرده هاش بهترین باشن؟

  7. Soshyans Says:

    چون شک کردی، مرگ تو فرا میرسد و ایمانت تام میشود

  8. دیس ایگنوتیس Says:

    ینی تو خوبی رو در بی‌آزار بودن می‌بینی؟ یا خوبی رو در نبودن؟ها؟
    به نظرم من بهترین مخلوقات خدا خلق نشدگانند.

  9. EchEm Says:

    حالا مگه کی شک کرده؟

  10. hard abusive Says:

    از عقاید مرده پرستانت نشات می گیره وگرنه مرده، مرده و دیگه اصن به حساب نمیاد

  11. جينا Says:

    سلام
    یه بار تو یه جمعی یکی از آقایان متاهل گفت :»زن خوب اون زنیه که زود بمیره !»
    یه خانمی در جوابش گفت :»اما مرد خوب اون مردیه که اصلا به دنیا نیاد !»

  12. کچلچه Says:

    مگر می شود که به چیزی شک نداشت؟!

  13. ویارهای پسری آبستن Says:

    در این که مرده ها مخلوق خدا هستند چی؟

    می تونیم شک کنیم؟

  14. آيلار Says:

    رست می فرمایید زنده ها ترسناک تر هستند

  15. علی Says:

    من همیشه قاط می زدم .
    اون مَرده مُرده یا اون مُرده مَرده ؟

  16. علیرضا Says:

    بعضیها مُرده شون هم ترسناکه!

  17. پریسا Says:

    من از جفت‌شون می‌ترسم!

  18. فرزانه قلمی Says:

    یادم رفت بگم که من از مردهها بیشتر میترسم


پاسخی بگذارید

