خدا و ارتش چرا ندارند

در جمله‌های مربوط به خدا هیچ‌گاه علامت سوال نگذارید؛

از علامت تعجب استفاده کنید!

نوشته شده در من و خدا. 40 Comments »

40 پاسخ to “خدا و ارتش چرا ندارند”

  1. محمد Says:

    تو امتحان متون اسلامی آیه قرآن می‌دادن و باید ترجمه می‌کردیم. منم تو امتحان آخر همه‌ی آیه‌ها (!)‌می‌ذاشتم
    آخرشم 20 شدم، یعنی 20 داد :‌))

  2. درسا Says:

    سلام….
    واااااااااااااااااااااااااای چقدر مطالبتون قشنگه تاحالا یه همچین سایتی ندیده بودم.خودتون مینویسین این مطالب رو؟
    میشه لینکتون کنم؟

  3. شمع سحر Says:

    واقعا هم همین جوره. یکی از بهترین پستات بود

  4. سهيل Says:

    خدایا یعنی میشه منم مثل اسپایدرمرد برم خدمت سربازی پستای قشنگ بذارم!!!

  5. :: My View :: Says:

    چرا چرا ندارن ؟!

  6. pashmoddin Says:

    middle finger بهتره.

  7. بدصدا23 Says:

    علامت تعجب بذار، سوسکت که کرد خود به خود روت کم میشه.

  8. m4ndm Says:

    چشم حتما عمل میکنیم

    عیدت مبارک ;)

  9. لیلی Says:

    عضی پستات پر مغزن ولی این یکی چرند بود.

  10. دیس ایگنوتیس Says:

    خد!
    این لیلی من نیستم‍ا:))

  11. Nirvana Says:

    are avazesh mitoonim be jash :D bezarim

  12. شایان Says:

    علامت تعجب بذار تا اون بیب بیب بیب تا بفهمی شوخی حالیش نمی شه

  13. مسیح بر کوه زیتون Says:

    داره ولی چون ما نمیبینیم دلیل نداره که وجود نداشته باشه.

  14. bizz Says:

    و ندا آمد که ای اسبایدرمرد تو خر کی باشی که درباره ی جملات ما حکم صادر کنی!

    قربان شما.
    خدا.

  15. مش کرم Says:

    این هم مثل همیشه زیبا بود .

  16. روزنامه Says:

    سه نقطه گذاشتن هم گاهی جواب می ده .

  17. بهاره Says:

    علامت تعجب مفید است اما کاش علامت حیرت
    یا انگشت حیرت به دهان گرفتن هم داشتیم!!

  18. عشق ممنوع Says:

    هیچ علامتی نذار.خودش علامته

  19. rrminimalz Says:

    شک قسمتی از ایمان قلبی است. آر به توان 2 (ص)

    • rrminimalz Says:

      حالا از فروید خبر ندارم, ولی اینو همیشه خودم گفتم, شاید خوندم اینو یه جا و یادم رفته ولی در ضمیر نا خودآگاه مونده, شاید بعضیا ندونن, ایشتباه کردم, خولاصه ببخشید (با لهجه)

    • rrminimalz Says:

      فروید رو نمی دونم, ولی اینو همیشه خودم گفتم, شاید یه جا خوندم و یادم رفته ولی تو ضمیر ناخودآگاهم مونده
      شاید بعضیا ندونن, ایشتباه کردم, خولاصه ببخشید (با لهجه)

  20. تراموا Says:

    دو نقطه دی چی؟

  21. مش کرم Says:

    از بس که تاسم دیگر هیچ وقت سرم سنگین نمی شود .

  22. علی Says:

    عـــــــــــــــــــــــــــیـدت مبارک [گل][گل][گل]

  23. DESERTER Says:

    گوربابای جفتشون

  24. حسن اسماعیل زاده Says:

    سلام

    با اجازه به یه بازی دعئتت کردم، یه سر به من بزن و منت سر بنده بزار و در بازی شرکت کن.

    خیلی مخلصیم…

  25. نسل خاکسترشده Says:

    سلام به وبلاگ :‏

    ‏ نسل خاکستر شده بیایید با هم متحد شویم‎.‎

    مراجعه فرمایید
    ‎.‎
    دختران و پسرانیکه دیگه هیچ امیدی به ازدواج ندارند‎.‎

    ممنونم

    http://www.ghoddeyesaratani.blogfa.com/‎

    photoart46@yahoo.com

  26. افشين Says:

    آفرين!
    سوال بي سوال. فقط تقليد محض.
    همين.

  27. کوکی Says:

    مینیمال در حد علامت تعجب !
    ایول :)

  28. نسل خاکسترشده Says:

    نسل خاکستر شده حتی از جهارپایان هم محروم ترند چون نه جایی برای چرا دارند و نه حقی برای گفتن چرا !!!!!

  29. ساسان افسری Says:

    و گاهی نقطه ویرگول .یعنس خلاص وتمام . والسلام.

  30. نسل خاکسترشده Says:

    از حضورتون ممنونیم.

  31. خدا و ارتش چرا ندارند « بلاگ‌باکس: گلچینِ وبلاگستانِ فارسی و حومه Says:

    […] ® این‌نوشته‌را در وب‌لاگِ نویسنده‌اش بخوانید: این‌جا را کلیک کنید […]


پاسخی بگذارید

