missed call

خدایا! کارم داشتی بلا نازل کن..!

نوشته شده در من و خدا. 26 Comments »

26 پاسخ to “missed call”

  1. opium Says:

    مگه مریضی خوب…می خوام صدسال هم میس کال نندازه!

  2. سهيل Says:

    هرچي ميخواي بلا نازل كن، من يكي كه دايورت كردم

  3. DESERTER Says:

    مخابرات آشنا داری می خوای شمارش بیفته بری خشتکشو پاره کنی ینی؟

  4. rrminimalz Says:

    یعنی بازم اح..مد..ی.نژ.ا.د ؟
    پوست انداختی, مبارکا باشه.

  5. شایان Says:

    تازگی ها عزرائیل با خط خدا میس کال میده مواظب باش، خود خدا هم خبر نداره!!!

  6. مسیح بر کوه زیتون Says:

    اولا که قالب جدید مبارک باشه.
    حالا چرا بلا نازل کنه؟ دعای خوب کن!
    مثلا خدایا نشانه هایی که سر راه زندگیم قرار میدیو یه کاری کن که با چشم بصیرت بتونم ببینمو شکرت گویم.

  7. کچلچه Says:

    البته ایشان بلا را به روال عادت نازل می فرماییند .. شما برداشتی نفرمایید ..
    همان نیش عقرب و این حرفهاست دیگر ..!

  8. جينا Says:

    سلام
    خیلی وبلاگتونو دوست دارم. جدی می گم. مختصر و مفید !

  9. هانی Says:

    از: خدا
    به: اسپايدرمرد
    كار فوری داشتم به جای بلا بهترشو فرستادم ، بپذير و بالای سرت نگهدار تا اطلاع بعدی
    …………………

    اسمش هانی ، در رابطه با مفيد تر بودنش خودت بعدا شكر می كنی
    تا اجابت دعای بعديت

  10. ابجي سميه Says:

    پس اينهمه ميسد كال بود نمي دونستم…ممنون از روشنگريتون

  11. tookaa Says:

    خدا : بمون تو خماریش

  12. pata Says:

    به جای بلا برا اون رفیق ترشیدت شوهر طلب کن — نیشخند

  13. EuGenE Says:

    مدتیه ضعیف می نویسی. قبلا خیلی بهتر بود.

  14. لیلا Says:

    سلام
    همه مطالب دم دستی تو صفحه رو خوندم.خیلی جالب بود.از اینکه اینجا رو پیدا کردم بی نهایت خوشحالم.خوش به حالت.از اینکه مجبورم فقط درس بخونم وفرصت هیچ کار دیگه ای رو ندارم خسته شدم.بازم خوش به حالت

  15. mahdi Says:

    قشنگ نوشته بودي…..

  16. بدصدا23 Says:

    وااااای! این خدا چقدر با من کار داره!
    تازه فهمیدم این جشنواره بلا یعنی: بنده ما کارت داریم.پاشو بیا یه تک پا!
    از روشنگری و افشاگری شما سپاسگذاریم حضرت واسطه فیض.

  17. شایان Says:

    بی ربط
    ببخشید
    اسپایدر مرد وبلاگDeserter پاک شده؟

  18. تاتا Says:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa in sedaye balast! aaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

  19. علیرضا Says:

    دایورت میکنم به اونجام!!

  20. Drago Says:

    بعدش تو تماس ميگيري خودت؟!!(چجوري؟!)

  21. لوکارلی Says:

    گه تر از این کسی ندیده بودم بنویسه. دیگه ننویس. او شوخی های مزخرف با ادم و هوا که دیگه گه بود. واقعاً لوسی. حالم را به هم می زنی. حذف کن وبلاگت را با زبون خوش. نه جدی فکر میکنی گه می نویسی؟ مثلاً اطلاعاتت بالا هست. خیلی با مزه ای چه گهی هستی؟

  22. آنی(دخترترشیده) Says:

    خواستم بگم همچنان دنبالت می کنم…نترس…خودتو نه… نوشته هاتو!!

  23. مجید Says:

    ممکنه شمارشو به من هم بدید تا یک پیامک براش بفرستم

  24. hype Says:

    بعد سوالي كه واسه من پيش مياد اينه كه كلا بلاگت انقد با مزس يا فقط بعضي موقع ها .. ؟
    ريدي


پاسخی بگذارید

