زن‌‌ها از گوش عاشق می‌شوند

زن خودش را خوشگل می‌کند چون خوب فهمیده که چشم مرد، تکامل یافته‌تر از مغزش است! – دوریس دی

مرد لاف می‌زند چون خوب فهمیده که گوش زن، تکامل یافته‌تر از مغزش است! – اسپایدرمرد(ع)

57 پاسخ to “زن‌‌ها از گوش عاشق می‌شوند”

  1. مسیح بر کوه زیتون Says:

    پس چی میگن که زنا حرافن؟

  2. بیش فعال Says:

    مغز زن ومرد! کدوم مغز؟ این مقوله تو هیچکدوم نیست حالا خانوما یه ذره بیشتر.

  3. موسیو گلابی Says:

    خدایا! این دیوانه‎ی مینیمال‎نویس وردپرس را از ما نگیر!

  4. Drago Says:

    شايد هم چون خانوما راحت تر خودشونو گول ميزنن و حرف مردا رو باور ميكنن!
    (گوشش فقط ميشنوه,پيشرفته بودنش فقط وضوح صدا رو بهتر ميكنه! محتويات رو عوض نميكنه!!)

  5. فرانک Says:

    خوبیش اینه که کلا در هر دو گروه اصلا لازم نیست رو «مغز» و»درصد تکاملش» حساب کرد
    خلاص!

  6. مريم- هيچ كس Says:

    خداي مهربون …وظيفه ي خطير افرينش انسان را بدون مغز ادامه بده ! زيرا كه يافته ها دال بربهره وري بهينه بشر از گوش و چشم است

  7. زني كه تعطيل است Says:

    نجوا اگر عاشقانه باشد خر را هم خر ميكند

    اشارتي بر خر كردن و عين خر ……..

  8. بدصدا23 Says:

    ببینید تو این کلام معصوم(ه)، چقدر رندی نهفته است. واقعا اینا یه چیزی سرشون میشه هی حدیث میگم.

  9. مهسا جينگول Says:

    هر گردي گردو نيست (كنايه از خوب بودن بعضي خانما)

  10. کلوچه Says:

    آفرین!!!

  11. آریو Says:

    هه! هه! هه! دمت گرم!

  12. opium Says:

    شدیدا موافقم…نکنه نمونه آزمایشگاهی بودم من این وسط؟

  13. onlinelife09 Says:

    خیلی جالب بود … و حقیقت !

  14. rrminimalz Says:

    گل گفتی آی گل گفتی, مصبتو ! مثل بلبل گفتی, غنچه که چه عرض کنم, دیگه درختی, ولی به هرحال خوب گفتی, ** گفتی فکر کردی درست گفتی …. (جو گرفت)

  15. علیرضا Says:

    جفتشون سر هم کلاه میزارن!

  16. سحر Says:

    سلام اس÷ایدر عزیز وبلاگ جالبی داری.فقط یه سوال .اینtwitterجی هست و چه میکنه

  17. م.پارسا Says:

    يكي از يكي خرتر
    يا يكي از يكي زرنگ تر

  18. افشین سلحشور Says:

    البته اگر زبان رو هم جزء مجموعه گوش حساب کنیم!

    • آزاده Says:

      مگه نمیبینی میگه مردها لاف میزنند خوبه اینجا داشتند از رشد چشم مردها حرف میزدند. و چون مردها همیشه در حال شکار هستند زبانشان هم متصل در دهانشان میچرخد فقط ادعا میکنند که همیشه خیلی بجا و منطقی حرف میزنند و فقط بلدند زنها را به این صفت محکوم کنند.

  19. ناردونه Says:

    میخوام بخورم این پستتو!

  20. hard abusive Says:

    من این جمله رو جای دیگه شنیدم فکر کنم این دکتر کس خله میگفت چی بود …………. اها انوشه

  21. tookaa Says:

    این به همون در …

  22. گشت شب Says:

    من فکر میکنم به جای فوکوس روی گوش و چشم اگر روی اعضای دیگر بدن فکوس کنی بهتره مثل قسمت های از شکم و لب ها و گردن مرسی

  23. پویا Says:

    سلام دوست عزیز
    چه وبلاگ قشنگی داری؟
    بهت تبریک میگم
    اگه تونستی یه سزی به وبلاک منم بزن
    در ضمن اگه خواستی لینک منو به پیوند هات اضافه کن. به منم خبر بده تا تو رو بلینکم.
    ممنون

  24. تاتا Says:

    تکبیررررررررر!!!!!
    .
    .
    .
    ولی حقیقته!!!! :(

  25. سهيل Says:

    بايد اين احاديث مبارك رو جمع كرد :))

  26. بنفشه Says:

    این که حرف جدیدی نبود آقای اسپایدرمرد! :نیشخند

  27. آرش Says:

    سلام
    خوبی؟
    وبلاگ قشنگی داری
    خوشحال میشم پیش ما هم بیای
    قول نمیدونم که سود کنی و لی مطمئنم که ضرر هم نمیکنی

    با مطلب یک مباحثه کوچک بین مرد و خدا به روزم
    در ضمن اگه دوست داشتی بگو تا بلینکیم

    شاد و موفق باشی
    همیشه
    گرچه سخته
    آرش

  28. نیروانا Says:

    زن ها خرن! من همیشه اینو گفتم

  29. محمد کازر Says:

    بسی جــــــــــــــــالب بود ! :)

  30. Soshyans Says:

    در مراجعی که ما مطالعه کردیم، روایتهای دیگری نیز از این حدیث حضرت اسپایدرمرد(ص) ذکر شده ولی در صحت سندشون بحث هست!

  31. manelia Says:

    salam.chetori?
    ye nazar khastim bezarim hey error dad ah!!!!!!!!!!

  32. راوی دختردايی گمشده Says:

    البته احساسات‌شان هم از همین گوش بیشتر تحریک می‌شود؛
    یک بار گوش‌شان را ببوس!!!، و دیگر نگران هیچ‌چیز نباش.
    مابقی کارها خودش خودبه‌خود درست می‌شود!

  33. نام؟ Says:

    زن خودش را خوشگل مي كند چون عقل ندارد به فهمد مرد ها هم عقل ندارند
    نام؟ (ع)

  34. تراموا Says:

    من همیشه فک می‌کردم علیه‌الرحمه باشی.

  35. MAS Says:

    مطمئنی جاهای دیگه تاثیر نداره ؟؟ :D

  36. دالاس Says:

    استاد سخن گفت خموش چون راز بدانستی افشا نکن زیبایی عشق را که در نظر جوانان است رازش را برملا نکن و ان رابا روانشناسی برهنه مگردان چون هر چیز برهنه اش زشتر است اصلا فلسفه لباس این است تا حقیقتی تلخ را که در گفتنش ترس وغم است با زرورق دروغ مزین گردانی

  37. خاله کوکب Says:

    الهی جز جیگر بزنی راز برملا میکنی الهی اون چشم کور شدت به جمال سیمین تنی بیافته اون زبونت به یه کاری بیاد

  38. سبزه Says:

    گوش زنی!

  39. پدر Says:

    خیلی باحال بود…

  40. جوجو Says:

    اولا صلوات
    دوما عین حقیقت رو گفتی
    سوما اگه من کاره ای بودم تمام دهانت رو پر زر میکردم

  41. ادماغ سوخته.م Says:

    قشنگ حرف ميزني ميخوامت هوارتا

  42. مریم Says:

    مجبورم اعتراف کنم درسته!

  43. مصطفی Says:

    اللللللللهم صل علیییییییییی اسپایدرمرد وال اسپاااااا…..

  44. مجيد Says:

    شما يه گوش مال ما پيدا كنيد بقيه اش با من
    خودم عاشقش ميكنم

  45. نيما Says:

    زن من برعكس همه زنها از شنيدن دوستت دارم و … وجد نميكنه – نميدونم نقطه ضعفش چيه هرچي هست گوشش نيست منو راهنمايي كنين .

  46. احمد Says:

    الان باید بخندیم؟


پاسخی بگذارید

