مردسالار

– خدا کنه پسر باشه، اگه سالم هم بود، چه بهتر..!

26 پاسخ to “مردسالار”

  1. مسیح بر کوه زیتون Says:

    دیگه چی؟ احتمالا میخواد بچش از همون شکم مامانش که در میاد دانشمند هم باشه؟

  2. علی Says:

    ای والله.حالا بعضیا می فرمایند پسر باشه سالم نبودم نبود!

  3. پگاه Says:

    دختر باشه يا سالم فرقي نداره فقط پسر باشه

  4. سهيل Says:

    پسر كه شد حتما يه جاييش ايراد دار ميشه

  5. سهيل Says:

    البته دخترشم بي ايراد نيست ولي اصولا ايراديابا و ايراد پوشاي خوبي ميشن دخترا

  6. Naziii Says:

    کلا بهتره که اصن بچه ای در کار نباشه!

  7. negar Says:

    [بوسه][بوسه] دوستت دارم[بوسه][بوسه]
    [قلب][قلب] دوستت دارم[قلب][قلب]
    [گل][گل] دوستت دارم[گل][گل]
    [بوسه][بوسه] دوستت دارم[بوسه][بوسه]
    [قلب][قلب] دوستت دارم[قلب][قلب]
    [گل][گل] دوستت دارم[گل][گل]
    [بوسه][بوسه] دوستت دارم[بوسه][بوسه]
    [قلب][قلب] دوستت دارم[قلب][قلب]
    [گل][گل] دوستت دارم[گل][گل]
    [بوسه][بوسه] دوستت دارم[بوسه][بوسه]
    [قلب][قلب] دوستت دارم[قلب][قلب]
    [گل][گل] دوستت دارم[گل][گل]
    [بوسه][بوسه] دوستت دارم[بوسه][بوسه]
    [قلب][قلب] دوستت دارم[قلب][قلب]
    [گل][گل] دوستت دارم[گل][گل]
    [بوسه][بوسه] دوستت دارم[بوسه][بوسه]
    [قلب][قلب] دوستت دارم[قلب][قلب]
    [گل][گل] دوستت دارم[گل][گل]

  8. زني كه تعطيل است Says:

    دختر باشه اما دودول ماماني

    پسز باشه تو بگو سگ باشه

  9. Drago Says:

    فرق نميكنه دختر باشه يا پسر,
    فرق نميكنه سالم باشه يا داغون,
    فقط عنكبوت نباشه!!!(Just joking)
    برادر اون رمزو نميخواي بدي بگو نميدم چرا جواب نميدي؟!!

  10. حوا Says:

    قاعده ی بازی رو دیدی؟ پسر باشه، حالا اقدس مرده هم شد شد!
    این کاری که گفتی چقد زحمت داشت!

  11. کچلچه Says:

    منظورت از سالم آنست که چیزی از جاییش بیرون نزده باشد ؟ خوب نمی شود که ..

  12. دلا Says:

    فکر کردم گذشته اون دوران که!
    به به…

  13. aghafarzad Says:

    اسپایدی گل گفتی

  14. نارنجی Says:

    دوقلو باشه که دو تا پسر باشه چطوره؟

  15. آرین سامیز Says:

    خدا کنه یه دختر تیتیش مامانی باشه
    این جور راحت ترم

  16. شایان Says:

    آدرس شو بده چند تا فمنیست بفرسم.

  17. ربابه Says:

    نمیدونم چطوری شد با فشار کنترل نوشته هاتون ریز شد
    چی کارش کنم ؟

  18. زرافه Says:

    ishalla khoda behetoon bebakhshadesh!!!

  19. rrminimalz Says:

    پسر سالم پیدا کردی پتو رو بکش روش !

  20. نیلوفر... Says:

    احتمالا چون میدونی اگر هم سالم باشه دوران بچگی بر اثر شیطنت حتما سالم بودنشو زیر سوال میبره واسه همین گذاشتی شرط دوم نه شرط لازم و کافی :دی

  21. بنفشه Says:

    خانم و آقای همسایه‌ی ما، بچه دار نمی‌شن. بعدِ سال‌ها تصمیم گرفتن یه بچه از بهزیستی بیارن. بچه‌هه که قراره بهار به دنیا بیاد دوازدهمین دختر خانواده‌ایه که پسر انگار خیلی دوست دارند. جدا نمی‌فهمم؛ یه پسر چه گلی به سرشون می‌خواد بزنه آخه؟! (باز قدیما می‌گفتن واسه کار و کمک خرج خانواده و اینا به درد می‌خوره)


پاسخی بگذارید

