بازی دوستانه

کلیه عواید این بازی به مردم مظلوم غزه تعلق خواهد گرفت، ضمنا تماشای این بازی رایگان می‌باشد..!

پ.ن: نمی‌تونم درک کنم که چرا باید یه تیم زاغارت رو از اونور دنیا دعوت کنن بیاد ایران و کلی هزینه ایاب ذهاب و اسکان و خورد و خوارکشون بشه که دو سه تا بازی با تیم‌های ایرانی داشته باشن و سر جمع دویست نفر برن استادیوم تا عواید اون بازی‌ها برای مردم یا دولت غزه ارسال بشه!؟

نوشته شده در روزمرگی. 26 Comments »

26 پاسخ to “بازی دوستانه”

  1. Drago Says:

    اگه هم رايگان نباشه شانس بيارن هزينه ي برگزاري بازي بيشتر از درآمدش نشه وگرنه مردم مظلوم غزه بايد يه چيزي هم دستي به مسئولين بدن!!!

  2. Drago Says:

    راستي رمز رو به من هم ميل كن.ممنون.

  3. نیلوفر... Says:

    اگه قرار بود درک کنی که میشدی یکی از همونا :دی

  4. کمال Says:

    منم نمی فهمم چرا اون قسمت رو انقدر کمرنگ می نویسی که کور بشیم موقع خوندنش

  5. دوده Says:

    لابد لازمه دیگه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. دلا Says:

    صفر صفر مساوی!
    نه
    صفر صفر نه!
    چه چیزی هم باید از جیب بدن :)))

  7. ppsama Says:

    اگه تماشای بازی رایگانه دیگه چه عوایدی!

  8. سهيل Says:

    بازي كي بود خوب زودتر ميگفتي ما حداقل از تلوزيون ببينيم يه كمكي به مردم مظلوم كنيم

  9. موسیو گلابی Says:

    من یک مریض روانی هستم!
    تا حالا نمی دونستم که کامنتات توی گوگل ریدر قابل خوندن و گذاشتنه!!!!
    حالا که فهمیدم اینجوریه خیلی خوشحال شدم! دیگه مجبور نیستم شال و کلاه کنم و با فیـــلترشکن بیام!

  10. pashmoddin Says:

    آدم پیروز که کمک نمیخواد…

  11. bizz Says:

    اگه اینجا خرجش نکنن باید سال دیگه همشو بدن به ستاد تبلیغات نمدونم چی چی ِ خمینی!
    اونا هم یهو دچار پوچی میشن مملکت بهم میریزه امام زمان میاد هممونو با شمشیر سر می بره

  12. کوثر Says:

    بریم استادیوم مهمون من!
    میگم فکر کنم منم از همون دست گلابیهایی میباشم که نمیدونستم نظراتُ با ریدرم میشه دنبال کرد ولی من هنوزم نفهمیدم چه جوری میشه از همونجا نظر گذاشت:-/

  13. diisignotis Says:

    چطوره پینوشت رو اصن سفید بنویسی؟

  14. مریم Says:

    فروکاستن مرد به آلت تناسلی
    http://hejab-diary.blogfa.com/post-10.aspx

  15. شمع سحر Says:

    ای بابا اینا تازه خوباشه.!

  16. FM Says:

    BIZZ راس میگه.

  17. یه نقطه‌ای Says:

    برای اینکه یه مشت مردم اسگول تو ایران زندگی می‌کنن و با این کار به فکر ثواب اخرویشون میوفتن .

  18. SinaTheory Says:

    پس کی جواب این سوال رو می دونه؟

  19. کدئین Says:

    نه دیگه نشد….عواید که فقط مادی و مالی نیست

  20. DESERTER Says:

    قرار هم نبوده از اولش چیز معنا داری باشه

  21. شایان Says:

    خوب اینجا جمهوری اسلامی

  22. تارا Says:

    این چیزا به عقل من و شما نمیرسه.هر وقت تونستی یه بازی دوستانه ترتیب بدی عوایدشو هم به مردم مرحوم!!! غزه ببخشی اونوقت مردی، ببخشید اسپایدر مردی!

  23. مهرنوش محتشمي Says:

    سلام
    من نمی دونستم اینجا اینقدر نوشته های کوتاه و پر مغز داره وگرنه زودتر میومدم:))

  24. ووهو Says:

    يدونه از اين پسوردهاتون هم به بنده عنايت كنيد …


پاسخی بگذارید

