عمو دست قیچی

پربازدیدترین صفحه ایرانی با بیش از بیست میلیون بازدید در ماه

page

نوشته شده در روزمرگی. 47 Comments »

47 پاسخ to “عمو دست قیچی”

  1. سهيل Says:

    كاملا صحيح است البته طبق آمار و بررسي هاي كارشناسي

  2. نیلوفر... Says:

    این به اشتباهش منو کشته !:))))

  3. پشم الدین Says:

    من خواب عمه ی مسئولین رو هم زیاد میبینم.

  4. یه نقطه‌ای Says:

    این‌قدر مسئولیتشون سنگینه .

  5. حوا Says:

    وجوه اشتراک اصلی ایرانیها سلبی است!

  6. bizz Says:

    والا با این نوناشون

  7. Holy Killer Says:

    آویـزون از این بیشتر بازدید داره.

    البته این یک نمونه خوب از نمود های IQ ایرانی جماعت هم هست!

  8. ppsama Says:

    اینا خانوادتا اینجورین. همون ادواردشونم اون خانومه رو فــیـلـتـر کرد.

  9. اميرعلي Says:

    نه واقعا من خودم به تنهايي فک کنم بالاي 1000 بار اينو ديدم

  10. یوگی، بابالنگ دراز، دالاس، کوکب خانوم، هایده و … Says:

    كجايي !!!!!!پس خودت كه منبع فيلتري (ان كبود مرد)
    چي!!!چي!!! چرا فحش مي دي !!! آي پي رو فيلتر نمي كردي
    قابل توجه كساني كه اين صفحه را نگاه مي كنند اگر خواستن بفهمند دوستي ما از كجا آغاز شده به پست يتيمان غزه مراجعه كنند تا فيلتر كردن اصلي را ببينند اگر مسئولين فيلتر مي كنند يك پخي شدن !اما اين چرا
    چي گفتي:دزد بابا ته :-)

  11. Drago Says:

    مال ما اين شكلي نيست.تا حالا اين صفحه رو نديده بودم!!!
    تازه مال ما دمكرات تر هم هست اصلا اون جريان اشتباه و اينارو نداره!
    «مشترك گرامي دسترسي به اين سايت امكان پذير نميباشد»

  12. yaleh Says:

    حالا جدا از صفه ي پر بازديد!! سوال خيلي خيلي فلسفي يي پرسيده!!

  13. کچلچه Says:

    هنوز ندیده ایم
    اباطیل است ..
    ما حتی آزادیم که ..

    آمار نشان داده که ..

  14. DESERTER Says:

    اون کادر آدرس، وسیله ای برای آمارگیریه !

  15. شایان Says:

    مال من هم عین Drago هست، به این میگن دموکراسی واقعه ای اصلا فلانشم حسابت نمی کنه که بخواد ازت سوال بپرسه.

  16. SinaTheory Says:

    مال من از من نمی پرسه
    منم بهش نمی گم
    صاف مکنم توش

  17. راه من » مرگ رسمی Says:

    […] احسان مصلحی (+) + ممنون از شما: کوچک‌ترین فرشته و منیره و اسپایدرمرد و ……………….. و شما (به خاطر راه در روی پیشنهادی) و […]

  18. مسیح بر کوه زیتون Says:

    با این فـیـلـتـر شــکنای داغون.

  19. :: My View :: Says:

    واسه تبلیغات خوبه !! D:

  20. عمو هوشنگ Says:

    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  21. نیروانا Says:

    فک کن یه بار سایت سنجش هم فیــــلتـر شده بود ینی بلاهت تا کجا آخه!

  22. نارنجی Says:

    به امید آنروز که اسپایدر مرد هم فیـلـتر شود!!

  23. علیرضا Says:

    فکن! 20 میلیون فحش و نتاه نفرین!
    فکر میکنید اثر کنه؟..!

  24. اميد حسيني Says:

    جالب بيد :)‌

    پيشنهاد ميكنم يك شمارنده براي اين صفحه بگذارند. البته اگر شمارنده زنده باشه خيلي بهتره كه ببينيم در هر ثانيه چند تا ميره بالا :)‌

  25. مسعود Says:

    midoonin!!! ye fesade shirini dare. nostaljike

  26. حمید Says:

    حالش به اینه که هر صفحه ای دیدی اینجوریه، توی اونجایی که گفته اگه فکر میکنید اشتباهه، لینکش رو بفرستید، هی واسشون لینک بفرستی:دی

  27. طه Says:

    =
    =
    =
    =
    =
    =
    =
    ==========من قاتل سینمای خودمان هستم
    =
    =
    =
    =
    =
    =

  28. neda Says:

    bloge bahali dari jalebe age be music & litreture alaghe dari be blog man sar bezan bye.

  29. boojar Says:

    سلام ، راستش یه چیزی مثل این برای من ایمیل شده بود ، منم گذاشتم تو وبلاگ ، چون تو ایمیل ذکر نشده بود که از کجاس مطلب منم بدون ذکر منبع گذاشتم تو وبم ، بعدا دیدم انگار تو فرند فید آقای کمانگیر یه چیزایی در موردش نوشته شده ، گفتم یه توضیح کوچولو بدم که یه وقت فکر نکنید که ما مطلب رو بدون ذکر منبع کار کردیم ( نمیدونم تونستم منظورم رو برسونم یا نه ) :)

  30. نگار Says:

    این روزا همه دنبال یه فیلتر شکن توووووپ می گردن !!!!!!

  31. امیر Says:

    ما که همیشه یه بیلاخ بهش نشون می دیم با پراکسی دورش می زنیم

  32. عاطفه Says:

    راست میگی خسته شدم انفدر این صفحه رو دیدم

  33. مهشید Says:

    فیلترینگ اینجا! فیلترینگ اونجا! فیلترینگ همه جا!!!

  34. کاتب Says:

    پر بازدید ترین صفحه

  35. finit Says:

    اولاً اون ماه نيست و روزه!
    دوماً يه سري برنامه تو بازار هست كه در ثانيه 20 مليون بار به اين پيغام ميگه گور بابات!
    :D
    تا برنامه ها هست زندگي بايد كرد….


پاسخی بگذارید

