کسی را نکُش، حتی بیل را

قطعا خدایی وجود دارد؛

پس آنهایی را که می‌گویند :

« احتمالا خدایی وجود ندارد«

نکشید..!

نوشته شده در من و خدا. 34 Comments »

34 پاسخ to “کسی را نکُش، حتی بیل را”

  1. opium Says:

    کاش حداقل خدایی وجود داشت!

  2. a minimalist in mairyland park Says:

    سمت راستی‌ه چرا تک سرنشین حرکت می‌کنه !؟

  3. تراموا Says:

    شما خودت رو ناراحت نکن

  4. pezz Says:

    منو نکش! من گیلاسم! من گیلاسم!

  5. pashmoddin Says:

    نه جون من بذار بیان جلو بینم چی میگن؟!

  6. حوا Says:

    آقا ما که نمی خوایم بکشیمشون فقط یه کم هلشون میدیم تو بهشت!

  7. سهيل Says:

    بيخود ميگن وجود نداره. اگه كتاب ديني داشتن دوره دبستان و درس علت و معلول ميخوندن ميفهميدن اون خانم خوشگلي كه تو عكس هست يه دليلي بايد داشته باشه و دليلشم خداست :دي

  8. علیرضا Says:

    صبر کن پاشون به ایران برسه، همچین سنگسارشون کنیم که همه رو خدا ببینن!

  9. نیلوفر... Says:

    نوشته ی شما یک نوشته ی صلح آمیزه ..منتظر تقدیر باشید از سوی سازمان بین الملل.احتمالا جایزه صلح نوبل رو بدن :دی

  10. rrminimalz Says:

    اشک در چشمانم حلقه زرت ~

  11. Drago Says:

    كشتن بيل يا كشتن با بيل….مسئله اينست

  12. meysam Says:

    سلام

    عغات 504 و تافل در وب من

    و افعال بیقاعده

  13. zahra Says:

    نمي كشيمشون فقط مي ديمشون دست رحيم پور ازغدي تا فلسفسيدنو اونم از نوع شلغم شوربا رو در در مورد خدا يادشون بده تا خودشون همين جوري اتو ماتيك خداپرست بشن با سلام و صلوات ايشالله

  14. بیخدا Says:

    :) بعضیا خسته نباشن! انگار نکشتن کافران یه لطفه! کفرگویی حق طبیعی یک انسان و مصداق آزادی بیان و اندیشه اس که در حکومت دینی پایمال می‌شه. همه حق زندگی دارن.

    جهان پیشرفت کرده. دیگه باید بدونیم که برخی قوانین دینی واقعا متحجر و عقب مونده هستند (مثل کشتن کافران)

    این هم دعای من!

    خدایا مرا از شر پیروانت نجات ده!!!!

  15. Holy Killer Says:

    کاشکی تو خدا میشدی. از این خدای قطعی بهتر و مهربون تری به مولا!

  16. سارا Says:

    من به عنوان یه وبلاگ-خون حرفه ای(!!) از همین تریبون اعلام می کنم تا حالا وبلاگی به باحالی اسپایدرمرد ندیدم!!

    labels: جدی!

  17. بدصدا۲۳ Says:

    حتما دلت میخواد دودستی بهشت تعارفشون کنیم؟ خیلی زرنگی. باید یه فرقی بین ما موحدین و اونا غیر موحدین و مشکوکین باشه یا نه؟!
    تو حرفام شک داری؟ آره؟آره؟نه بگو؟اعتراضی هست؟

  18. ... Says:

    سلام آقای عنکبوت.
    نمی‌ دونم تو مدرسه حوصله ی دستور زبان رو داشتید یا نه. اما فکر می کنم این دستور زبان -که خودم حوصله ش رو نداشتم- برای کوتاه نویس ها از کی برد فارسی واجب تره.
    بهتره «را» ی نقش نمای مفعول رو بلافاصله بعد از مفعول بگذارید؛ حتا اگه مفعول بدل داشته باشه یا جمله ی معترضه بعدش بیاد. ساده تر بگم؟ جمله ی یک از جمله ی دو بهتره.
    1- پس آن‌ هایی را که می ‌گویند (…) نکشید.
    2- پس آن ‌هایی که می ‌گویند(…) را نکشید.


    کمترین نمره دبیرستانم همین دستور زبان بود که هیچی ازش نمیفهمیدم. ممنون از پیشنهاد بجات. تصحیح شد

  19. یه نقطه‌ای Says:

    اگه کسی رو نکشیم ، پس کی رو بکشیم ؟

  20. DESERTER Says:

    سر همین چیزا میشه که من یهو به سرم میزنه که فکر کنم بعضی وقتا تو بعضی موارد، ما از خیلی از اروپایی ها جلوتریم. جون تو !

  21. ریحان Says:

    خداوند در ملکوت اعلا نشسته و به آنهایی می خندد که به او عتقاد ندارند…( راز فال ورق)

  22. خاطره Says:

    باید فکر کنم… اما دستم رو ماشه میمونه!!

  23. دلا Says:

    نوشته ها جالب بودن. بیشتر از همه جذب زخم سنان و یتیمان غزه شدم…چندین بار هم خوندمشون… مرسی…
    برای خودندن نوشته های رمزگذاری شده بهتون ایمیل میزنم. اگه مورد صلاحدیدتون واقع شد خوشحال میشم بتونم بخونمشون…

  24. hard abusive Says:

    منم دقیقا به همین نتیجه رسیدم؛کلن نکشید،این همه کار چرا کشتن،خب بکنید

  25. The Prodigal Son Says:

    کشتن ندارن، نفله ها! :دی

  26. کچلچه Says:

    بسیار نیکو گفتید
    جمله اولتان را نه .. جمله آخری را!

    خوشمان آمد از اینجایی که هستید ..
    برمی گردیم

  27. یوگی، بابالنگ دراز، دالاس، کوکب خانوم، هایده و … Says:

    سانسور چي برو حتما پست يتيمان غزه را بخون
    شايد متحول شدي
    بازم بهت سر ميزنم

  28. یوگی، بابالنگ دراز، دالاس، کوکب خانوم، هایده و … Says:

    جواب يادت نره حتما راهنمايم كن


پاسخی بگذارید

