دوبله

– شما جای چه شخصیت‌هایی تا حالا صحبت کردید؟

+ خب شخصیت‌های زیادی بوده، معروف‌ترینشون زومبه و رامکال بود..!

نوشته شده در روزمرگی. 36 Comments »

36 پاسخ to “دوبله”

  1. سحر.م Says:

    نه عزیزم زومبه و رامکال نبود ولی تا دلت بخواد جای مک مورفی بود
    بیا

  2. Naziii Says:

    خوبه جای اون نهنگی نبوده که پینوکیو رو خورد!

  3. سحر.م Says:

    مرسی از انتقادتبهش
    در حال رسیدگی

  4. سهيل Says:

    چه نقشاي عميق و احساس اي. كار هر كسي نيستا

  5. موسیو گلابی Says:

    راستی همجنان برای من فـیـلــتری ها! چرا؟!

  6. سحر.م Says:

    رسیدگی رو حال کردی به این میگن وبلاگ مردمی

  7. Naziii Says:

    فکر خوبیه،ولی از اونجایی که من بلد نیستم فلش درست کنم مجبورم همین جوری روی خود وبلاگ بذارم play بشه.این راه حل هم می تونه کارساز باشه: آهنگ گوش نده موقعی که میای وبلاگ من،خودش آهنگ داره :دی

  8. کیوان Says:

    رامکال به سن من قد نمیده… یا شایدم یادم نمیاد، اونم سگ بود؟

    اون راکون بود.

  9. متین Says:

    هیچ کودوم مثه اون موقعی که با بدبختی شماره ناظم مدرسمون و پیدا کردیم و بعدش سر کارش گذاشتیم حال نمیده .

  10. Says:

    معروف ترینش اینا بودن, گمناماش الله اعلم !

  11. الهام توت فرنگی Says:

    ما همون یه بار جای بنر حرف زدیم برا هفت پشتمون بسه!!!:d;)

  12. ریحان Says:

    ااااااااوه! کله نده هاش جای خر شرک هم حرف زدن صداشونم در نیومده!

  13. diisignotis Says:

    پاریکال از قلم نیفته یه‌وخ

  14. Naziii Says:

    مرسی واسه کدی که فرستادی،ولی اون مدیا پلیره.من فلش می خواستم.به زودی یه راه حلی واسش پیدا می کنم ;)

  15. علیرضا Says:

    برین، سگ کارگاه گجت رو یادتون نره!

  16. DESERTER Says:

    هر چی باشه از من مستعد تر بوده

  17. آزاده Says:

    آره خيلي كارش عاليه
    فكر كنم كارتون مول رو هم اون دوبليده بود

  18. Drago Says:

    پاريكال رو يادش رفته بگه.

  19. پريا Says:

    زومبه؟ سگ ميتي كمان بود؟
    ماشاءالله انقد كارتوناي زمان بچگي ما سگ داشت من قاطيشون كردم با هم!

  20. ppsama Says:

    – خب بگذریم. بفرمایید شیرین کاری و تقلید صدا چی بلدین؟

    +

  21. yaleh Says:

    اي بابا دير رسيدم كه!! خلاقيتم و پيش دستي كرده بودن!!
    گوريل انگوري اصن!!:((

  22. Jozeph Says:

    کی اسم پدر پسر شجاع رو میدونه؟

    من جای اون میتونم حرف بزنم

  23. پرازیت خانم Says:

    من جای خیلیها از جمله همه ی انگلهای جامعه از …نجات تا شاه جوبی و … کلام گفته ام
    در نقش جالی (اسب لوک خوش شانس و بوشوک سگ ایشان هم سخن گفته کرده ام)

  24. maryam Says:

    yadame jaye baron sage perinam harf zadi

  25. آيلار Says:

    تو پت و مت جای هردوشون حرف خیلی سخته هااااااااااااااااااا

  26. مهتاب سرخ Says:

    من هميشه جاي رل اصلي زندگي «من»حرف ميزنم!

    خداييش خيلي سخته چون بيشتر مواقع حرفاش با دلم نبايد يكي باشه!

  27. ناردونه Says:

    باز زدن تو کارتون

  28. mahrokh Says:

    ramkalo khoob omadi.lol


پاسخی بگذارید

