توییتر 3

مرگ طلاق روح از جسم است.

صبح که پلک هام رو باز کردم جير جير صدا دادن!

تو اين دور و زمونه مگس ها هم عسل درست ميکنن.

خدا به دخترا هيچ وسيله دفاعي نداده! حتي بوي پا!!!

يکي از سلولهام ميخاره! هر چي ميگردم پيداش نميکنم

خوش صداترين ساز دنيا دل منه! وقتي تو بهش زخمه ميزني..!

خدايا! منو ببري جهنم ميخواي چيم رو بسوزوني؟ يه دل داشتم که اونم سوخت تو اين دنيا

خوش به حال شپش هاي قو ها..! در پر قو بزرگ ميشن و همونجا دفن ميشن

نشستم فکر کردم که ببينم ديره يا زوده به اين نتيجه رسيدم که اونموقعی که نشستم فکر کنم موقعش بود اما الان ديره..!

پ.ن: میتونید منو از اینجا دنبال کنید.

نوشته شده در روزمرگی. 36 Comments »

36 پاسخ to “توییتر 3”

  1. ppsama Says:

    باور میکنی میخواستم بهت بگم که وقتشه بری سراغ توییتر 3! چون از این کامنت به بعد همش به به و چه چه خواهی شنید من برا عدم همرنگی یه اه اه بگم که مثلا متفاوتم. در ضمن به منم پسورد میدی؟ تو روخدا… هر چی فحش بلد بودم به عنوان پسورد زدم ولی باز نکرد. دیگه دارم میرم تو کار دیکشنری. فضولیه دیگه شما ببخشید.

  2. asemoon Says:

    ppsama همچین گفت گفت الان همه میان به به می کنن که بم برخورد»برای اینکه ثابت کنم منم جز عوام نیستم اه اه:-)

  3. cat Says:

    خيلى جالب نوشتى…

    موفق باشى هم وطن :)

  4. پريا Says:

    جالب بودن. ولي در مورد اون موضوعي كه درباره ش اي ميل دادم، بيشتر فكر كنيد. دليلتون خيلي موجه نيست! بيشتر آدم رو ترغيب ميكنه تا اينكه بي خيال كنه!

  5. DESERTER Says:

    آگهی بازرگانی نکن انقدر .. د نکن لامصب!

    بنوشتم:
    http://deserter.wordpress.com/2009/01/03/letter_to_jesus/

  6. سهيل Says:

    عزيزم آدرس توييترت رو حتما ميزنم فالو ميكنم :دي
    حقته بندازنت تو بهشت چون منو به توييتر و فرفر معتاد كردي هنوز سرت به سنگ نخورده باز از اين كارا ميكني؟! :دي

  7. تنهاترین Says:

    این ها مال خودته یا از جایی…..!!!!

    راحت باش در گوشم بگو به کسی نمی گم!!!!

  8. Holy Killer Says:

    اره مگسا IQ شون کمه! زنبورا زدن تو کار ملک و املاک.سودش بیشتره.

  9. nazila Says:

    با همش حال کردم…..خییییییلی با حال بود…مخصوصا سطر پنجم و ششم….

  10. نسرين Says:

    سلام من به آن سپیده صبحی که وقت سحر

    به ناز بالش احساس

    سر گذاشته و در خواب است

    سلام من به تو

    به عشق

    به زندگی

    سلام…..
    از اينكه اومدم در وبلاگت خوشحالم….زيبا بود و جالب

  11. علیرضا Says:

    مرحبا برادر!
    بیا سلولتو بخارونم!! احتمالن سلول پاچته!!

  12. Drago Says:

    جمله ي اولو من كجا شنيدم؟
    من كه هميشه ديرمه!!!

  13. پريا Says:

    به يه بازي دعوتي!

  14. DESERTER Says:

    مهم اینه که سنگ نشیم عزیزم، سوسک که هستیم همین جوریش!
    (اینجا برو:http://www.tweetmanager.com)

  15. :: My View :: Says:

    دخترا با حال بود =))))

  16. نارنجی Says:

    من که سر در نیاوردم!

  17. زهرا Says:

    من خيلي وقته ميام اينجا حال ميكنم.چند وقت پيش يكي از جملاتت رو بااجازه ت(نه بي اجازه ت!)براي يكي از دوستامsmsكردم.ديروز همون جمله رو يكي ديگه كه هيچ ربط و آشنايي با اون اولي نداشت براي خودم فرستاد! اگر صلاح دونستي اون كدتون رو به منم بگو.

  18. شاپرك Says:

    _از وقتي به قلبم آمده كليد قلبم گم شده , بي احتياط!
    با اجازه ي شما اينو اضافه كردم!
    نوشته هاي ليمويي

  19. bahareh Says:

    bayad beri tu 40cherah benivisi,bi boro bargard…

  20. Drago Says:

    من اگه عزيزي رو روز اول عيد از دست بدم ميتونم شما(همسايه من,دوست من,فاميل من,اصلا خانواده ي درجه يك من!) رو مجبور كنم ديد و بازديد نرين؟!

  21. Drago Says:

    من اگه عزيزي رو روز اول عيد از دست بدم ميتونم شما(همسايه من,دوست من,فاميل من,اصلا خانواده ي درجه يك من!) رو مجبور كنم ديد و بازديد نرين؟!
    ممنون از اينكه اومدين.

  22. مهتاب سرخ Says:

    يه امتحان ورودي دادم نميدونم قبولم يا نه.اما نتايجو تو نت زدن.

    ميشه تو بري سايتش ببيني؟

    www. ghalbe to.com

  23. کمال Says:

    تویتر جالبی داری، به منم سر بزن

  24. اوای سکوت Says:

    is a good
    bravo
    tabadole loink hsty?

  25. موسیو گلابی Says:

    حتی بوی پا!
    دوباره خواندیمتان!

  26. yaleh Says:

    shab ke mikhastam bekhabam shekamam ghaaro ghoor seda midad!

  27. دخترو Says:

    چه کاریکلماتورای با مزه ای

  28. سحر.م Says:

    ایول اسپایدر مرد اقا جون اپ کردم بدو بیا راستی چرا کسی منظور منو از این کامنت نمیفهمه

  29. سحر.م Says:

    ایول اسپایدر مرد اقا جون اپ کردم بدو بیا راستی چرا کسی منظور منو از این پست نمیفهمه

  30. سهيل Says:

    من ميخوام تو پست بعدي يه چي بگم تا يادم نرفته نظراتش رو باز كن :دي

  31. bi ehsas Says:

    kash balaii comentesh baaz bood.

  32. hotblueX Says:

    اگه این توییتر ها از خودت باشه می دونی که طناز قابل و نابغه ای هستی (چشمک)
    فکر نمی کنم ربطی به طنز داشته باشه نوشته های من ، ولی خوشحال می شم نظرت رو داشته باشم (گل)


پاسخی بگذارید

