نامه ای به عیسی مسیح

نسخه رفاقتی:

سلام عیسی جان؛

میگن پیامبر صلح و دوستی بودی؛

میگن درخت زیتون هم نماد صلح و آزادیه؛

میگن تو رو به صلیبی که جنسش از چوب زیتون بود کشیدن؛

حس کن ما رو وقتی که داریم به صلیبی از جنس مهرورزی کشیده میشیم..!

.

.

نسخه رسمی:

جناب اقای حضرت عیسی مسیح روح الله

با سلام و احترام :

به استحضار می­‌رساند طبق اطلاعات واصله حضرتعالی در طول مدت نبوت خویش به عنوان پیامبر صلح و دوستی به بشریت خدمت نموده‌­اید و همانطور که مستحضرید در ادبیات سمبلیک جهان از درخت زیتون به نماد صلح و آزادی یاد می­‌شود و حال با توجه به اینکه خود قربانی صلیبی از جنس چوب درخت مذکور می‌باشید، خواهشمند نسبت دفع مصیبتی که به اسم صلح و آزادی و مهرورزی در حال نزول بر جهانیان می‌باشد اقدامات لازم را مبذول و نتیجه را اعلام نمایید./

پ.ن: به دعوت آنی دالتون و با دعوت از کاریکاتوریست درک نشده و اپیوم و Deserter .

19 پاسخ to “نامه ای به عیسی مسیح”

  1. علی تجدد Says:

    من هر روز با استاد تلفنی حرف میزنیم . باید حتمن بنویسم حالا ؟.. چشم

  2. سهيل Says:

    بايد شانس بياري كه عيسي تو شلوغي پياماي تبريك سال نو نامه ت رو «ريپورت اسپم» نكنه!

  3. نیروانا Says:

    حضرت عیسی سرش شلوغه فعلا….گفت بعدا بیاین شاید رسیدگی کردم

  4. yaleh Says:

    باشه به عيسي مي گم ببينم چيكار مي تونه بكنه!

  5. holy Killer Says:

    بهتر یود بنویسی همون صلیبه داره میره تو ماتحتمون.

    این جوری زودتر جواب میداد.. درد رو حس میکرد.

  6. rrminimalz Says:

    الان وقت نماز هست, رفتن وضو بگیرن, بعدش هم وقت چایی, بعد ناهار, بعد جلسه …
    خودت به پیچ دیگه !

  7. سحر.م Says:

    اسپایدر مرد عزیز من هم در مسابقه شرکت کردم نامه تو رو هم خوندم لینکت هم کردم یه سر به من بزن لینکم هم دوست داشتی بکن

  8. Drago Says:

    مثل هميشه توووپ.
    قبلا هم اومدم,اون موقعي كه نظرات 0 بود.ولي چيزي نداشتم بگم.
    الان هم كه نظر دادم خواستم تشكر كنم فقط.
    :gol:

  9. گویل بی تربیت Says:

    این رمی جمرات همینه ؟

  10. پريا Says:

    سلام بر جناب اسپايدرمرد
    وبلاگي رو كه آني لينك كنه، حتما خوندنيه!
    با اجازه شما كه صاحب عرفي و شرعي اين وبلاگ هستي، من لينكتون ميكنم.
    ضمنا ميخواستم رمز عبور هم دريافت كنم. براتون اي ميل ميزنم.

  11. موسیو گلابی Says:

    نچ، متن اسپایدرمردانه ای نبود!!

  12. ununoctium Says:

    چه باحال این دوتا رو به هم رط دادین!هم رسمیش هم رفاقتیش!یعنی مسیح لپ تاپشو برده بالا؟اونجا وایر لس داره؟سرعت مرعت چنده؟

  13. tookaa Says:

    نامه افیون رو دوست داشتم .. مال تو اخ بود

  14. نارنجی Says:

    بابا . باریک الله و تبارک الله. طولانی ترین پستی بود که نوشتید هااااااااا.
    وبلاگت داره کشف میشه اما هیچوقت از یاد نبر که من جزو اولین نفرهایی بودم که کشفش کردم.

  15. DESERTER Says:

    فکر نکنید ننوشتما .. … آقا به خدا دیشب مهمون داشتیم بعد مادربزرگمونم فوت کرده بود بعد بنایی هم داشتیم تازه .. به خدا نوشتیم … تو کشومون جا مونده !

  16. ahmad Says:

    بیچاره مسیح مرد ساده لوح ناصری که فقط دلش به یک رویا خوش بود به نام برادری .
    بی چاره چه می دانست مردم بت سازند و بت شکن . اگر خودش زنده بود لابد می گفت :

    ما را به این کارها چه کار نان پاره ی ای و شرابی و لبخندی

    از دروغ زشت بزرگی نامش آزادی

  17. یه چیزی تو مایه های نامه، به یه کسی به اسم مسیح « DESERTER Says:

    […] این پسره اسپایدی دعوت کرده بود به این بازی، مام لبیک گفتیم. از وقتی فـیـلــتر شدم تصمیم گرفتم تابو رو […]

  18. آنی(دخترترشیده) Says:

    این داستان محافظت شده ها چیه؟ من هم رمز می خوام!


پاسخی بگذارید

