و خدایی که پیراهن نمی پوشد

خدایا! هر چی باشه من کلی پیرهن بیشتر از تو پاره کردم! باید به حرفم گوش کنی..!

نوشته شده در من و خدا. 22 Comments »

22 پاسخ to “و خدایی که پیراهن نمی پوشد”

  1. نیروانا Says:

    خدا : باشه…بنال!
    (ینی اینکه بگو چی میخوای برو رد کارت زودتر!)

  2. rrminimalz Says:

    خدا جسم نیست, پس گوش هم ممکن است که نداشته باشد.

    پ.ن : آقا, این لوگوی شما, که به صورت حرف M م موجودی Spider نام است, بسیار زیبا است.
    بسیاری خاطر خواه دارد این «خوشمله/خوجله»



    مرسی، حرف M اول اسممه و کل شکل هم برمیگرده به اسم وبلاگم.

  3. نقطه Says:

    سلام بنده.
    ما فرشته ي خدا در زمين هستيم….
    خدا همچنان منتظر تمام شدن سفارشات شماست…
    ما به كارتان رسيدگي خواهيم كرد..البته كمي تحمل…كمي صبر..و كمي هم رعايت تقدم ديگراني كه زودتر در انتظار بوده اند
    با تشكر فرشته ي خدا

  4. مهدی Says:

    خدا :
    چه نیایشی
    به به
    به به

  5. پرودگار Says:

    سخني به گزاف راندي ..

  6. حسن اسماعیل زاده Says:

    سلام

    گفت :
    کوچک که بودیم، کهنه های پدر را می پوشیدیم
    بزرگ که شدیم، کهنه های پسر…

    بگو پس چرا زود پیراهن هایش پاره می شد…

  7. تراموا Says:

    تی‌شرت می‌پوشه؟

  8. نیلوفر Says:

    من دوست داشتم . به پیوند های وبلاگم اضافه ات کردم. :)

  9. پرومته Says:

    اگر خدایی باشد !

  10. مستانه Says:

    منم مثل نیلوفر!

  11. hot chocolate Says:

    خدا : نشون میده که شلخته ای… پس تو به حرف من گوش کن…

  12. باهار Says:

    تو چه خدای دست یافتنی ای داری بچه
    البته خوشحالم که خدات با آدمای پیرو شاملو و سپهری متفاوته . این جای شعف داره

  13. باهارنارنج Says:

    لوگوی نو مبارک عنکبوتی مردا

  14. نادی آغاز ... Says:

    و خدا :
    هم بلد نیستی پیراهن بخری
    هم از جنس من نیستی !

  15. راوی دختردايی گمشده Says:

    سردر جدید وبلاگت را قبول کن در اجرا درنیامده. این را یک منتقد کاردرست داره بهت میگه… حواست رو جمع کن. چون من توی کار خودم خدام.

  16. علیرضا Says:

    تو فیلم «دوگما» خدا زن بود! لباس زنونه تنش بود!

  17. شیدا Says:

    با این پستت خیلی حال کردم

  18. akrin Says:

    اگه دست به خدا رسید و به حرفت گوش کرد برا منم یه وقت بگی!

  19. هویج بستنی Says:

    کاریش نمی شه کرد جمعیت زیاد شده ! آدم وقتی از خدا یه چیزی م یخواد باید ببینه که اوون 6 ملیارد نفر دیگه قبلشن یا بعدش !

  20. tookaa Says:

    نوچ .. حرف حرف خودشه .. زور نزن کار به زیرشلواری و اینا نکشه حالا..

  21. نئو Says:

    کور خوندی
    می دونی چی میگه؟
    میگه باید بمونی به گ…. بری
    صبر کن
    دارم برات

  22. بهار Says:

    سلام
    اي ول
    خيلي خوشم اومدازنوشته هات…واقعاعالي مينويسي


پاسخی بگذارید

