بخدای عشق رستگار شدم

فرهاد با تیشه بر فرق خود زد و گفت :

فُزتُ و رب العشق..!

نوشته شده در عشقی. 34 Comments »

34 پاسخ to “بخدای عشق رستگار شدم”

  1. خاطره Says:

    دوست داشتم… همین

  2. myminimals Says:

    یعنی اگه از من بپرسن قشنگ ترین مینیمال سال رو انتخاب کن میگم این پستت.دمت گرم

  3. تراموا Says:

    [آرایه‌ی تلمیح]

  4. فنسی فری Says:

    تو میتونی تو میتونی [تشویق حضار]

  5. hot chocolate Says:

    فرهاد با تیشه بر فرق خود زد و گفت : » دیوونه شدم از دست این زنیکه»

  6. diisignotis Says:

    به نظر من اما نسبت به پستای دیگت ضعیف تر بود موندم همه تعریف می کنن!

  7. نگين شيراز Says:

    مررررررررسي فرهاد !

  8. لبخند Says:

    سلام
    خیلی جالب و قشنگ می نویسی
    موفق باشی

  9. هدایت شده Says:

    آقا ینی تهشه من اصن تا یه ساعت کپ کرده بودم خیره به مانتیور نگا می کردم باورم نمی شد یه آدم تا این حد خلاقیت و استعداد و تلمیح ! رو با هم تو خودش داشته باشه .

  10. ارسلان Says:

    با diisignotics موافقم. بهتر از اینها رو خوندم ازت مرد!

  11. iraniankey Says:

    ایضا ما هم که خواننده دایمی این تفکرسراییم مطالبی نغزتر خوانده ایم از شما

  12. ندا Says:

    مرد عنکبوتی(فارسی را پاس بدار)…
    ای بابا، خوب جای فرهاد نبودی…

  13. حمید Says:

    سلام. من هم وبلاگی دارم که در آن بیشتر سعی می کنم به علم طبیعت و آفرینش بپردازم و در این راه به کمک و نطرات شما نیاز دارم.
    اگه موافقید تبادل لینک کنیم.

  14. horizon Says:

    به خدای عشق رستگار شدم ،
    بخدا که من توبه کار شدم !!!

    [ اجل به فرهاد مجال بیان مصرع دوم را نداد ]

  15. horizon Says:

    ا ِ من یادم رفت بگم : خیلی پستت ضعیف بود ، اه اه ..
    (طرح پایین کشیدن اعتماد به نفس جوانان :دی )

  16. شمع سحر Says:

    اینم یه جور ابراز عشقه دیگه!.

  17. FM Says:

    هربار اینجا یه تغییری میکنه یاد پرشین بلاگه میقتم و دلم میسوزه.

  18. موسیو گلابی Says:

    من عادت به مینیمال و اینجور حرفا ندارم به قول اونی که اون بالاتر گفته! ولی خب استثنائاً مینیمال خوبی بود با اینکه اصولاً با آدمهای وراج بیشتر احساس قرابت می کنم!! فکر کن مثلاً منم یه روز ت ووبلاگم مینیمال بنویسم … بلا به دور!!!

  19. موسیو گلابی Says:

    نه … اون که شوخی بود …
    من اصولاً جمله های کوتاه رو که توش مفاهیم زیادی داره رو دوس دارم … اتفاقاً همین چند روز پیش مقادیر زیادی از پولم رو دادم کاریکلماتورهای پرویز شاپور را خریدم …
    خدا رو چه دیدی، شاید دفعه بعد که اومدی وبلاگم چند تا مینیمال دیدی!

  20. nightmarish Says:

    imsal ham ke sale kabise ast engar …
    :D

  21. بدصدا23 Says:

    هر چند وقت یه بار اینجا رو میخونم. پریروز که استادمون تو کلاس محاسباتی داشت همینطور ور میزد دوباره اومدم. بعد رفتم اون یکی توییت. بعد اینقدر حال کردم که کلاس بنکل از یادم رفت.یعد شروع کردم چت. بعد بعضی ار مینیمالای اونجا رو هی واسه اون طرفی فرستادم. بعد چشم این پسر خرخونه کنارم هشت تا شده بود. بعد استادمون دیدم. بعد اون به رو خودش نیاورد.
    بلکم خدا قبول کنه. از همه مون.

  22. Jozeph Says:

    خدا هم گفت: شما داغ بودی نفهمیدی چیکار کردی

  23. تهانی Says:

    با دیس ایگنوتیس موافقم؛ از پست های قبلی تون بهتر نبود. اما این که همه تعریف کردن فکر کنم برای این بود که در «عشقی»نوشته شده بود. یعنی همه از عشق تعریف کردن نه از نوشته ی شما. کاش این یعنی رو نمی نوشتم.
    همین.

  24. دختر نارنج و ترنج Says:

    سلام مرد عنکبوتی،
    امیدوارم که پیگیر ساخت اپیزود های بعدی اسپایدرمن نباشی…
    یا اگه هستی ما مزاحم اوقات سریال سازیت نباشیم!
    مطالبتون رو خوندم، جالب و خوندنی بودن. باید از موسیو گلابی عزیز تشکر کنم که ما را با این وبلاگ وزین آشنا کرد و از شما هم تشکرات خالصانه داریم که لبخندی بر گوشه لب ما نشاندید و مغزمان را کمی از صفر کیلومتری رهاندید.
    سبز باشید.

  25. سوسول افغانی Says:

    حالا اون بیچاره یه شکری خورده
    درسته بعد از این همه سال ابروشو ببری ؟

    – کی بلده عدس پلو درست کنه ؟؟؟

  26. نیروانا Says:

    ببخشیدا ولی منم با ارسلان و دیس ایگنو موافقم!

  27. کارتاژ Says:

    سلام اسپایدی ، اسپایمر ، مرد عنکبوتی ، امیدوارم که با دیس اینگو موافق باشی ، راستی چرا این پستت انقدر ضعیف بود؟

  28. جوجو Says:

    تو معركه اي پسر خلاق طناز زيرك و نكته سنج من عاشق اينجا و نوشته هاتم

  29. جوجو Says:

    تو معركه اي پسر خلاق طناز زيرك و نكته سنج من عاشق اينجا و نوشته هاتم

  30. milaad Says:

    یک خط مینویسن چه قدر کامنت میگیرن :)) خدا شانس بده

  31. حمید Says:

    اقتباس جالبی از یک سخت دیگه داشتی مرسی.


پاسخی بگذارید

