راه حل

بعد از اولین دعوای آدم و حوا

خدا دو کلاغ فرستاد، کلاغی کلاغ دیگر را کشت و خاک کرد

اما این قابیل بود که منظور خدا را فهمید..!

نوشته شده در داستان. 24 Comments »

24 پاسخ to “راه حل”

  1. پ.نون Says:

    شانسو می‌بینی؟ :)

  2. گوریل بی تربیت Says:

    یعنی هنوزم وقت هست یا باید بازم به قبر اونا نور ببارونیم!

  3. فرانک Says:

    این آدمو و حوا از اول حواسشون سر کلاس جم نبود!
    نکات آموزشی رو نمی گرفتن!

  4. ناردونه Says:

    تقصیر خداس خب یک بار هم محض نمونه حرفشو رک نزده همه رو عاصی کرده دیگه

  5. نائیریکا Says:

    ای کلک D:

    در مورد دلتنگی فک می کنم واقعا حق با توه اما چرا اینجوری می شه…؟!

    موفق باشی

  6. علیرضا Says:

    بازم آدم و حوا؟

  7. مریم Says:

    من به جد و جده ی بزرگم، آدم و حوا کلی افتخار می کنم ! عجب تفاهمی داشتن اینا ! یعنی تا اون موقع دعواشون نشده بود ؟!

  8. نیروانا Says:

    خب حالا خوبه یکی منظور خدا رو فهمید….

  9. یک مرد ، خسته از توانی که 2 نبود! Says:

    گرامی دوست جان!!!
    با ایت تز آخرت ، رسما ریدید به «کل یوم» تفکرات مذهبیون عالم. ما تقدم و ما تاخرش. ما نیز احساس قهوه ای بودنمان بالا رفته.
    قبض خشکشویی ذیل این نامه ارسال میگردد.

    نمایدنده ی خدا در این محل و محل های دیگر!

  10. کارتاژ Says:

    خب می مرد عین بچه ی آدم حرفشو بزنه؟

  11. shahab1232 Says:

    آخ گفتی یادم رفت اسمشو کامل بنویسم tagهم بنویسم

  12. ناشناس Says:

    آدم و حوا دعواشون نشده بود بلکه هایبل و قابیل دعوا کردن با هم در ضمن بعضی ها کامنت هایی می ذارن که احساس فحش دهی آدم رو بد جوری بر می انگیزن.

  13. Naziii Says:

    کی بحث آدم و حوا تموم می شه؟

  14. ساچمه....اونم یه ترکیده Says:

    تا به حال به این عمیقی در این مورد نتفکریده بودم

  15. taughgirl Says:

    چون اون موقع ففمینیست ها نبودن که به حوا یاد بدن قبل از این که دیر بشه دخل آدم رو بیاره !

  16. a lunatic Says:

    حالا چی بود منظورش؟!

  17. :: My View :: Says:

    والا بلا به كلاغ نيازي نبود …

    آقا سر در ِ بلاگت مبارك ، نديده بودم ! :دي

  18. بهار Says:

    به نظر مي رسه كل كل كردن با تو خوشمزه باشه

  19. Pom Tak Sis Says:

    سلام دکتر جان
    به وبلاگ من هم سر بزن تازه امروز درستش کردم

  20. زهرا Says:

    می‌گم شوما به فانی سلام هم می‌کنی؟ آخه اون این ماجرای آدم و حوا را باب کرد.

  21. مسترخالیبند Says:

    سلام ان جون
    اخ ببخشید
    عنکبوت جون
    خوبی ؟
    زندگی زیباست؟
    ایول
    چیزه
    وبلاگت رو از رو زمین هوینجوری پیدا کردم
    بعد اومدم
    دیدم
    خوندم
    کفیدم
    خیلی قشنگ بود
    تازه فهمیدم که هیچ استعدادی در طنز ندارم
    ایول
    ببین
    من لینکت کردم با اجازت
    ممممم
    اگه دوس داری تو هم بکن
    منتظر جوابت هستم
    بدو سر بزن[گل]
    به مری جین هم سلام برسون

  22. سانا Says:

    منظورارو همیشه یه کسایی میفهمن که نباید بفهمن وگرنه نه جای من اینجا بود نه جای تو

  23. sarvenaz Says:

    kalaqa hamdigao nemikoshan ma adama faqat hamdiga ro mikoshim ina ro goftan vali bavar nakon


پاسخی بگذارید

