دوستت دارم ها آه! چه کوتاهند

«دوستت دارم» اذان روزه عشق است..!

پ.ن : نمیدانم اذان صبح یا اذان مغرب!

نوشته شده در عشقی. 20 Comments »

20 پاسخ to “دوستت دارم ها آه! چه کوتاهند”

  1. تراموا Says:

    اذان مغربه، چون بعدش شب میشه با هم می‌خوابن!

  2. diisignotis Says:

    نمازش چیه؟

  3. Jozeph Says:

    شما درست و سر وقت نمازت رو بخون اذان گفتن پیشکش!

  4. خریت انتها نداره... Says:

    آآآآآآآآآآآآآ داش مصطفی و شهیار قنبری ؟!!
    من فکر می کردم فقط تو فاز سنتی هستی !

  5. راجر Says:

    چرا اشتبا می کنی دادا اینجا یه نکته ی انحرافیه …
    اذان ظهره …
    حالا اگه گفتی چرا…

  6. DESERTER Says:

    ما كه مغربش رو تجربه كرديم … بقيه رو نمي دونم.

  7. کارتاژ Says:

    بعدش میشه با خیال راحت خورد؟

  8. آئورا Says:

    نه بابا اذان شبه!

  9. علیرضا Says:

    آره اذون شبه، بعدش با خوردن لب! اِ ببخشید خرما افطار میکنن!!

  10. مریم Says:

    و گاهی هم تکراری…

  11. شيفته - علي بهابادي Says:

    قشنگ بود…. به منم سر بزنيد
    جوونم هنوز

  12. shahriar Says:

    احسنت
    ما که در انتظار اذان دوستت دارم ودر صبر روزه ی عشق پیر شدیم
    آخرش هم زبون روزه از دنیا می ریم

  13. شوکول Says:

    چه قشنگ‌‌ !
    ولي روزه اي بس طاقت فرساست اون روزه !
    و چه كوتاه است افطاري !‌ و چه خوشمزه !!

  14. mychamber Says:

    فکر کنم اذان شب


پاسخی بگذارید

