ناف

وقتی احساس خلاء در وجود خود کردید بدانید که ناف خود را احساس میکنید!

نوشته شده در روزمرگی. 14 Comments »

14 پاسخ to “ناف”

  1. حميد امير سمساري Says:

    ناف خيلي مهم هست !
    جدي ميگم

  2. تفکراتِ تیغی اُفُقی؛ عمود بر رو به رو Says:

    وختی صدایِ انفجار آمد چه گهی بخوریم؟

  3. تفکراتِ تیغی اُفُقی؛ عمود بر رو به رو Says:

    وختی صدایِ انفجار آمد چه گهی بخوریم؟
    جواب: گه هایی که دقیقن پشتِ ناف قرار دارند.

  4. ویترین Says:

    سلام.
    ویترین از اين به بعد مينويسد.
    دست پيش هم نميگيرد.
    لطفا پس نيافتيد !

  5. hamed Says:

    کجا ناف پر می کنن تا از این احساس خلا نجات یابیم؟

  6. تراموا Says:

    این پستت خدا-‌پیغمبر بود!

  7. Jozeph Says:

    میگن واسه بعضیا تو پره… راست میگن؟

  8. myminimals Says:

    شایدم زیر نافتو(البته اگه دختر باشی)

  9. علیرضا Says:

    پس وقتی ضعف میکنیم چی رو احساس میکنیم؟..!!

  10. shahriar Says:

    فقط مواظب باش reset نشی
    حیفی

  11. Edvard Says:

    سلام
    شاید باور نکنید من اولش همان عدد 70% را تایپیدم – اما خوب بعد دیدم شاید درست نباشه – خیر من آمار گیر نیستم من تنها یک جوینده هستم که می‌خواهم بیابم-اینکه یک اتاق کوچک هم بتواند عشق بیافریند زیاد موافق نیستم یعنی من میخواهم بگویم این نباید بهانه باشد اما لازم است که خلاصه سقفی بالای سر من و عشقم باشد – به علامتهای تعجب نگاه کردم نکته ای به ذهنم نرسید ممنون میشم اگر بفرمائید! اینکه آدرس وبت رو نگذاشتی یعنی من باید بگردم وبت رو پیدا کنم !؟
    نمیدونم تازگی‌ها گویا مد شده آدرس وبشون رو نمی‌گذارند!! به هر حال دلم میخواهد در این پروِژه کمی هم علم به من کمک کند.ممنون که آمدی.

  12. Edvard Says:

    اینجا نظر خصوصی نداره!!!؟؟

  13. Edvard Says:

    در رابطه با ناف هم نمیدونم چی بگم
    فقط هربار که انگشتم رو میکنم توش یه جوری میشم !
    فکر کنم به جاهایی وصله نمیدونم والله.


پاسخی بگذارید

