اسپایدرمرد

فاجعه وقتی است که اسپایدرمرد را اسپایدرمن میخوانند..!

مرتبط : اینجا

نوشته شده در روزمرگی. 20 Comments »

20 پاسخ to “اسپایدرمرد”

  1. تراموا Says:

    آدم خونش به جوش میاد به قرآن

  2. کمال Says:

    چه اهانتی! وا اسفا

  3. diisignotis Says:

    عب نداره حالا

  4. FM Says:

    l من تاکید کرده بودم
    که اسپایدر من نه

  5. علیرضا Says:

    شاید منظورش اسپایدرِ – من بوده My Spider !!

  6. علی Says:

    الیوم باج دادن به استعمار گران بلاک.فا که بلاگهای کاربران را مستثمره خود فرض کرده وبلاگ نویس را کانه حمار! بای نحو کان حرام است و بر امت مسلمان است که در برابر این غارت‌گران شرف و غیرت مسلمین ایستادگی کنند و تنها راه مقاومت است، تنها ره رهایی همانا جنبش مقاومت وبلاگستان است.

  7. tazkare Says:

    ذهن شاگرد خنگ فاجعه است، با این حال نگران نباشید جناب اسپایدر مرد؛ عشق همواره در مراجعه است

  8. Mohammadreza Says:

    باید سفارتشون رو تسخیر کنیم… پرچمشون رو آتیش بکشیم… پیروانشون رو اعدام کنیم…

  9. ناشناس Says:

    حالا ناراحت نشو اسپایدر من جان

  10. روح فاحشه ایی Says:

    غرب زدگی :دی !!
    نه اسپایدر من ؟؟؟ !!
    :))

  11. DESERTER Says:

    دوره اخرالزمان شده واقعا…..!!!

  12. horizon Says:

    جدا ً مرد میخواد که اسپایدر باشه نه من !

  13. myminimals Says:

    یعنی هالیوودی ها هم اشتباه میگفتن؟؟

  14. juju Says:

    ح.نت رو بیخودی واسه این چیزا کثیف نکن . اشتباه لپی بوده ;-)

  15. juju Says:

    تصحیح می شود خونت را

  16. شوکولات خانومی Says:

    اواااا خدا مرگم بده !!!!!!!!!

  17. پیک سحر Says:

    البته بعضی ها هم لهجه دار شده و الف اول آن را در نوشتن حذف می نمایند!

  18. reza Says:

    جدا»؟ اسپایدارمرد؟
    تا حالا فکر میکردم …


پاسخی بگذارید

