وداع

برو  از مهر و وفا عاری

برو ای عاری ز وفاداری

موزیک متن : صدای سیفون..!

نوشته شده در عشقی. 22 Comments »

22 پاسخ to “وداع”

  1. Jumper Says:

    8 ساعت هم شد وفاداری؟

  2. javan Says:

    مسخره است

  3. هویج Says:

    ولی من فک کنم بعد از این وداع تازه دل آدم باز می شه.

  4. تراموا Says:

    مرو ای دوست… هی!

  5. دکتر فاوست Says:

    عجب! 4 نفر نظر دادند یکی نگفته است که اصلش «برو از مهر و وفا عاری»می باشد.


    مرسی!اشتباه تایپی بود..

  6. علیرضا Says:

    عجب وداع چندش آوری!

  7. فاني Says:

    دريغ و درد از عمرم …. كه در پاي تو شد طي؟ اينجاشم يعني؟

  8. دونفر Says:

    ناز نفست. جاش گوشت

  9. horizon Says:

    یعنی الان تهی دل شدی ؟

  10. کمال Says:

    کامنت دکتر رو دیدم کامنت خودم یادم رفت

  11. ریحان Says:

    شما همیشه به اشعارتان این گونه سیفون میگرید؟!!!

  12. :: My View :: Says:

    با موزيك متن رمانتيك تر شد !

  13. myminimals Says:

    یا شاید هم صدای خارج شدن بادی از شکم

  14. ماندا Says:

    تنها صداست كه مي ماند !!

  15. JOJO Says:

    ای از نمک عاری ! برو آری!

  16. هايده Says:

    از مهر و وفا عاري بايد بره

  17. diisignotis Says:

    برو خدافس

  18. Jozeph Says:

    کاشکی همیشه به همین راحتی و سادگی بود

  19. حامی Says:

    قلم خوبی داری جوون
    و نازک بینی
    خوشوقت شدم از خوندن

  20. سمینا Says:

    عالی مینویسی.اولین بار بود وبلاگت و خوندم.بسی شاد شدم.میشه گفت یه دونه ای

  21. juju Says:

    من شدیدا به این ذوقت حسادت می کنم خیلی جالب هماهنگ کردی این شعر و سیفون رو

  22. shahriar Says:

    آری آری آری
    جدا که چه شرم داری
    از روی هواداری


پاسخی بگذارید

