لوبیا پلو با محسن..!

حکایت من حکایت لوبیای سحرآمیزیه که باهاش لوبیا پلو درست کردن..!

نوشته شده در حکایت. 24 Comments »

24 پاسخ to “لوبیا پلو با محسن..!”

  1. horizon Says:

    برو خدا رو شکر کن کنسروت نکردن !

  2. علیرضا Says:

    Error! Error
    این مطلب اندر فهم من نیست!!

  3. a lunatic Says:

    گفتم این لوبیا پلو مزه اش عوض شده بود …. یه مزه بدیم داشت!

  4. diisignotis Says:

    مطمئنی ؟ من فک کنم تو از اون لوبیاهایی که باس باهات آبگوشت بپزن

  5. JOJO Says:

    میگم میام اینجا باد میپیچه تو دلم !

  6. Mohammadreza Says:

    برات آرزوی خوش طعمی و خوش پختی میکنم! الهی شفته نشی مادر!‌:))

  7. تراموا Says:

    تازه قدرتو دونستن!

  8. مینو Says:

    چه نفخی بیاره لوبیای به این بزرگی!!

  9. غريبه Says:

    قابليتهاي كشف نشده داري

  10. hamid11771 Says:

    منم همچین حسی دارم راجع به خودم

  11. وسام Says:

    خیلی بلاگ جالبی داری کلی کیف کردم!

  12. Jozeph Says:

    ایشالا به زودی {سبز} میشی

  13. یوجین Says:

    لذت بردیم از گهربار وبلاگتون، هرچند اسمش به تنهایی برای خرکیف کردن من کافی بود

  14. hamed Says:

    سلام
    نگران نباش اون یکی لوبیا هه هم که بزرگ شده بود رو قطعش کردن.
    پست سوم شخصت محشر بود!
    البته چون شما بزرگترین باید مودبانه تر صحبت می کردم.
    ال 2آ

  15. هویج Says:

    نمک ت هم به اندازه س …

  16. ریحان Says:

    مگه تو هم محسنی؟!

  17. osian Says:

    فقط بپا آشپزا زیاد نشن

  18. عزیزی Says:

    مرد به قول خودت عنکبوتی همه ی ما یه مشکلاتی داریم
    مشکل تو هم اینه که یا زیاد تو دهات موندی یا اینکه با این برو بتچ خلاف می گردی

  19. arvin shojae Says:

    سلام خسته نباشید ممنون می شم از لطفتون که منو راهنمای کنید برای اون کد آهنگ

  20. ماندا Says:

    با محسن و حميد تفاوت را احساس كنيد .دينگ دينگ

  21. rvin@ Says:

    دوباره سلام عرض شد
    خسته نباشید ممنون می شم از لطفتون که منو راهنمای کنید برای اون کد آهنگ

  22. محبوبه Says:

    چه جمله خومشزه ای.

  23. زهرا Says:

    این قبیل سوءتفاهمات جزء طبیعت اینجاست.


پاسخی بگذارید

