جرز

یکی رو میخوام واسه لای جرز تنهاییم..!

نوشته شده در عشقی. 25 Comments »

25 پاسخ to “جرز”

  1. myminimals Says:

    اگه زیاد باریک نیس بیا مارو بزار

  2. ماتیلدا Says:

    یک پاسخ برایش بگذارید
    دلش نسوزد!
    .
    .
    .
    چشم

  3. عليرضا Says:

    اندازه لاي جرز رو بگير بعد اگهي بده پيدا ميشه!
    الان چيزي كه زياده لاي جرز پر كن!

  4. سالومه شایگان Says:

    یگانه فردی که همه جور کاری از او بر می آید کسی نیست جز : غلامحسین الهام

  5. زن زمانه Says:

    آخی
    نازنین تنها!
    خیلی به دلم نشست
    برم بگردم یکی رو پیدا کنم!!!!
    جرز تنهایی!!!
    هووووووووووووووم
    چه شاعرانه ی خوفناکی!!!!

  6. مرمر Says:

    کاش تنهایی آدم ها
    به همین سادگی
    پر می شد!

  7. تراموا Says:

    حرف دلت رو بزن، واسه یه چیز دیگه میخوای!

  8. morvarid Says:

    gashtam nabod … nagard … nist

  9. akrin Says:

    اگر پیدا کردی نصف نصف!
    لای جرز ما هم سوراخه عظیمی شده واسه خودش!

  10. a lunatic Says:

    من جای تو باشم به کسی فکر نمی کنم! تنها چاره ش گچه!!!

  11. JOJO Says:

    اینقدر با نوشته هات حال کردم که یک ضرب لینکت کردم که واسه دیدن وبلاگت خودم لینکت و داشته باشم .

    یک دست داشت یا یک دست نداشت .

    رفت و شد او …

    تردمیل می خوای چی کار ؟(حرف دلم)

  12. DESERTER Says:

    تو هم دعوتي خوشتيپ.. به زهرا هم بگو دعوته

  13. osian Says:

    خطرناک شدی !

  14. Jozeph Says:

    پیشنهاد نمیکنم…..

    خورت رو تنگ تر کن!

  15. ملزوم Says:

    میخوای تنهاییت رو با کسی پر کنی که به درد لای جرز بخوره..؟

  16. diisignotis Says:

    ابعاد؟؟

    45-55 کیلوگرم

  17. osian Says:

    تاریخ نداره دیگه
    برا این کارا هر روز 5 شنبس !

  18. مریم Says:

    یعنی یکی رو میخواهی که کمکت کنه جرز تنهایی ات محکم تر بشه تا تنهایی هات دبش تر بشه یا اینکه چی ؟!
    اگه یکی رو میخواهی شریک تنهایی هات بشه، باید بگم پسر بدجور باختی ! اگه این کار رو بکنی حتی تنهایی هات رو هم باختی !!!


    عجب پندی! ایول! پر کردن جرز به این معنیه که به تنهاییت صدمه نرسه! یعنی سوز نیاد از اون لا..!

  19. ریحان Says:

    اون یه نفر همون به درد لای جرز می خوره!

  20. خاطرات پاره پاره من Says:

    ببخشید ولی همون جرز که جای خودتونم نمیشه، چطور می خواید یکی دیگرم با خودتون ببرید؛)

  21. احسان Says:

    من که با 100 کیلو جا نمیشم!!!

  22. دونفر Says:

    بیمه بدنش میکنی؟


پاسخی بگذارید

