بازی 24 ساعت و ضد خرخونها

 

به دعوت jozeph :

فکر کنم بشینم چیزایی که ممکنه بعد از مرگم باعث آبرو ریزی بشه رو از تو کامپیوترم پاک کنم..!

یه کمی هم تمرین میکنم تا بتونم تو جای تنگ هم بخوابم..!

سعی میکنم یه وصیت نامه دلگشا! هم بنویسم..!

بقیه اش رو هم میخوابم..!

حالا به دعوت دختر دایی گمشده :

1-حرفه و فن :

علاقه خاصی به کت های چهارخونه و کلفت داشت

تو زمستون هم یه کلاه پرتقال فروشی میذاشت سرش که همیشه به یه طرف اویزون بود..

همیشه با لوله خودکار و کاغذ میزدیمش اما حالیش نمیشد!

تیکه کلامش هم این بود سر پنج نمره – ده نمره اذیتت میکنماااااااااا یا اینکه صاحبدل خیلی اذیت میکنیاااااااااااااااا

 

2- امادگی دفاعی:

معلم پرورشی اون یکی کلاس هم بود

از همین بچه بسیجی ها بود

لاغر مردنی و وزن ریشش از خودش بیشتر!

قد کوتاه با چشمهای روشن

همیشه هم یه انگشتش تو چشمش بود

اسمش رو هم یادم نمیاد اصلا

فکر میکرد واقعا مدرسه پادگانه! مرتیکه خر بهمون سینه خیز میداد بعد با پوتین میپرید رومون!! خوشبختانه وزنی نداشت به اون صورت!

 

3- عربی :

موهای پر پری! با یه شکم گنده کلا با خرس مو نمیزد.

بد دهن و بد اخلاق اصلا نمیخندید

تو کل سال دو تا شلوار بیشتر نمیپوشید

یه دست نداشت یا یه دست داشت!! یه داتسون داشت که همیشه سر پیچ مدرسه فرمون رو که میچرخوند شکمش رو میذاشت رو فرمون بعد دنده رو عوض میکرد و یه پک از سیگارش میزد و شکمش رو از رو فرمون بر میداشت! همیشه ارزو داشتم یه بار فرمون از زیر شکمش در بره و بیفته تو جوب!

نوشته شده در روزمرگی. 13 Comments »

13 پاسخ to “بازی 24 ساعت و ضد خرخونها”

  1. diisignotis Says:

    صاحبدل خیلی بد بازی می کنیااااااااا D:

  2. تراموا Says:

    پاکسازی کامپیوتر رو خیلی خوب اومدی!

  3. ghoorbaghe Says:

    حالا چرا با پوتین می پریده بی انصاااااااااااااف

  4. کمال Says:

    عجب شکمی داشته. معلم با این حجم کم دیدم

  5. مهوشم Says:

    اینجاس که شیکم به کمک لذت سیگار میاد!

  6. مهوشم Says:

    و اون تیکه ء » مسئله را حل شده فرض میکنیم» چقدر برای من آشنا و اعصاب خرد کنه!
    آخه وقتی همچین فرضی می کنیم دیگه چرا باید حلش کنیم اصن؟>!

  7. horizon Says:

    اگه من 24 ساعت وقت داشته باشم تو یه مرحله از تو جلوترم ، حالا تو هی تمرین کن !

  8. عليرضا Says:

    من اگه بدونم آخر عمرمه، اگه توان نزديك شدن به يكي از مسئولين بالا دست رو داشتم توي جمع و جلوي همه طوري كه عكاسا و خبرنگار ها ببينن انگشتش ميكردم!!
    احتمالن احمدي نژاد رو!!

  9. امیر - انقضـــــــــا Says:

    دست شما واسه کامنت درد نکنه، ولی یادت رفت فوت کنی!
    ضمنن من از بازی نفرت دارم، خدا صبرت بده اگه تو هم تو رو در واسی گیر میکنی!

  10. juju Says:

    عجبا. می خوابی؟ من بودم میرفتم باقیشو عشق و حال می کردم.

    جدا ممعلماتون عتیقه بودن مخصوصا معلم آمادگی دفاعی :-)

    کجا درس می خوندی؟ زندان؟ پادگان؟

  11. DESERTER Says:

    چه 24 ساعت مفيدي !

  12. masoud Says:

    چه قدر از معلم دفاعيم بدم ميومد!


پاسخی بگذارید

