تصمیم محمود چه بود؟

کلیک..

بیشتر : اینجا

پ.ن: ای کاش فلسطینی بودن..!

نوشته شده در مردم و اجتماع. 15 Comments »

15 پاسخ to “تصمیم محمود چه بود؟”

  1. ریحان Says:

    جای مسخره بازی نیست…
    وحشتناکه…:((

  2. nooshin29 Says:

    دلم می خواد با دستای خودم خفش کنم . میشه فحش بدم؟

  3. tookaa Says:

    ……………………….درد … سکوت …

  4. tookaa Says:

    خودمو گفتم .. نه اون محمود رو …. نمی دونم اون چی می گه ؟؟ اصلا نمی تونم تصور کنم ..

  5. pegah Says:

    kash ensan budim….

  6. mrbahrami Says:

    … بزار خفه خون بگیرم و هیچی نگم
    لحنم رو ببخشید :(

  7. mrbahrami Says:

    شما را لینک کردم

  8. horizon Says:

    چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است ، آخ البته یادم رفته بود فلسطین پاره ی تنشون ِ خب !!

  9. مرسده Says:

    ما داریم تاوان چی رو میدیم؟ هان؟ یکی به من بگه

    مگه واسه اوت کثافتا ی آشغال مهمه اینا؟ مطمئن باش تو آلبومشون پره از این تصاویر

    حیف واژه ی حیوان که به اینا لقب داد

    حیف

  10. diisignotis Says:

    حالا همگی از اون ور بوم می افتن خود ما چی کار کردیم ؟

  11. FAnCy FrEe Says:

    غير قابل تصوره :(

  12. donafar Says:

    لینک شدی. به ما بلینک


پاسخی بگذارید

