اه! اینبار هم شیش تایی نشدن..!

اون روزی که پرسپولیس هفت تا گل به استقلال بزنه مینویسم :

شیش تایی ها راحتتر رو زبون میچرخید..

14 پاسخ to “اه! اینبار هم شیش تایی نشدن..!”

  1. myminimals Says:

    شتر در خواب بیند پنبه دانه…!

  2. تراموا Says:

    من که خواب بودم ندیدم!

  3. a lunatic Says:

    راجع به فوتبال ایروونی خیلی نمی تونم اظهار نظر کنم…
    اما پای فوتبال خارجی که وسط بیاد تا دلت بخواد می تونم اسم فوتبالیستای خوشگل رو کنم ….
    ( خدا یکیشونو نصیب کنه! )

  4. مرسده هستم هنوز Says:

    و حالا سرخي پيراهن پرسپوليس چشم حريفان را آزار مي دهد…1:1 هم که باشد عشق ما می باشد

    بازی رو ندیدم

    ضبط شده شو دارن بهم می فروشن

  5. کمال Says:

    با وجودیکه منم پرسپولیسی ام اما با این وضعی که اینا بازی می کنن تا 100 سال آینده هیچ کدومشون بیش از 2 گل نمی زنن

  6. lostseason Says:

    پرسپولیسی هستم ولی فعلا اگه 2 تا هم بزنند من میگم شیش تایی ها!با اون بازیشون…

  7. Horizon Says:

    من فقط طرفدار جام جهانی ام !

  8. کاهوسکنجبین Says:

    سلام

    دستت درد نکنه که این شعر در پیت ما رو تحویل گرفتی !

    به هر حال یکی پیدا شد که از شعر های من خوشش بیاد !

    حالا چرا این کار رو کردی ؟

  9. sima Says:

    من اصلا » از نتیجه ها خبر ندارم.بالاخره چی شد؟

  10. محمد Says:

    زیاد ناراحت نکن خودتو.
    فعلا مهم اینه که سپاهان داره بی سرو صدا میره بالا و بقیه دارن یقه می گیرن.

  11. ملزوم Says:

    ده تايي ها چطوره؟

  12. darvish Says:

    اخی خیلی گناه دارینا.آرزوهاتونم خوب رشد کرده.


پاسخی بگذارید

