وردپرس، بهانه ای برای نوشتن

بابام میگه : قدیما شرکت بنز یه مسابقه گذاشته بود تحت عنوان بزرگ ترین عیب بنز! جایزه اش هم یه بنز220 (معماری) بوده.. برنده مسابقه یه  ایرانی (یا شاید هم هندی) شد که گفته بود : وقتی سوار بنز بشی دیگه نمیتونی سوار ماشین دیگه ای بشی..!

حکایت وردپرس هم همینه..!

پ.ن: دلتون آب!

نوشته شده در نقل قول, حکایت. 16 Comments »

16 پاسخ to “وردپرس، بهانه ای برای نوشتن”

  1. خانه ای از شن و مه Says:

    سوار نمی شویم.
    این همه امکانات دیگر از سر و کولمان می ریزد! قحط رفاه که نیست برادر !

  2. من Says:

    اون شخص یک هندی بود و مابقی داستان واقعیت داره

    مرسی! ولی اعتبار این حرف هم به اندازه اعتبار حرف بابامه

  3. ملزوم Says:

    چرا بابات رو ضايع ميكني … شماره بابات چنده؟ ميخوام بفروشمت

  4. FM Says:

    فقط بلاگفا
    چرتم نگو خائن.

  5. lostseason Says:

    خداییش بعد از 6 سال امتحان هر نوع سیستمی حالا خیلی با وردپرس راحتم!

  6. دخترکِ اوریجینال Says:

    پس من شدیداً کج سلیقه ام که از وردپرس اونم روی هاست شخصی دل کندم و اومدم بلاگفا دوباره!!

  7. من Says:

    ممنون که به اون اندازه برای حرفم اعتبار قائلید!
    نتونستم توی نت مدرکی براش پیدا کنم، اما قبلا توی یه مجله ( زرد نبود! ) خوندم.

  8. ایلیا Says:

    عشق است وردپرس !
    عشق تر است وردپرس دات او آر جی !!!

  9. horizon Says:

    وردپرس برای ما به یاری دوستانی چون شما که در امر تعلیم و تربیت اینجانب در به ثمر رساندن و ثبت گوگل ریدرمان تلاش وافر نمودید .._ ممم ( سر جمله کجا بود ؟! )_ سهل و آسان گشته ! اما من میخواستم وردپرس امکان دستکاری شخصی را از برایمان فراهم می نمود !

  10. farid86 Says:

    (راه ساده تری هم وجود داره. چیزی رو دوست داشته باش که دیگران دوست دارند!)
    این راه، اصلاً راه ساده‌تری نیست مرد.
    مثلاً تو اسم وبلاگت رو از فیلم مرد عنکبوتی گرفته‌ای و من از فیلم دختردایی گمشده.
    تو رو نمی‌دونم، ولی من هر کاری بکنم، نمی‌تونم مرد عنکبوتی رو دوست داشته باشم.
    ولی تو می‌تونی من رو قانع کنی، برایم نقد بفرستی، عکس‌های فیلم رو بفرستی، موسیقی‌اش را برایم بلوتوث کنی، برایم تیزرش را بسازی و بفرستی و خلاصه علاقه‌مندم کنی.
    این به‌ظاهر سخته، ولی از اون راه‌حل تو -به خدا- آسون‌تره.

  11. بهرنگ Says:

    بله البته
    چون تا بیای یاد بگیری‌اش، این قدر طول می‌کشه که دیگه پیر شده‌ای و نمی‌تونی چیز دیگه‌ای رو یاد بگیری و جز اون، این قدر احمقانه طراحی شده که قبل از یاد گرفتن چیز دیگه‌ای، اجلت سر می‌رسه

    زنده باد مووبل‌تایپ!

    (نکته مهم: هر چند که بنده مووبل‌تایپ رو به نرم‌افزار مدیریت محتوای دیگه‌ای ترجیح می‌دم؛ اما وردپرس هم شایسته تقدیره)

  12. Mohammad Says:

    man ke 2ruze daram bahash kar mikonam kolli hal kardam.kheili ghavitar az blogfast

  13. Mohammad Says:

    tashbihe benz ro kamelan ghabul daram.man ke 2ruze azash estefade mikonam kheili bahash hal kardam.kheili behtar az blogfast

  14. farid86 Says:

    اصلاً سخت‌تر نیست… . تو باید لج‌باز باشی. روی چیزهایی که دوست داری، لج‌بازی کنی و نباید چیزهایی را که دیگران دوست دارند و تو نداری را دوست داشته باشی. چون با اصل خودت و اعتقاداتت فرق دارند.
    اما اگر دوست‌دارانِ آن چیزهایی که تو دوستشان نداری، تو را علاقه‌مند کنند (مثل من که آهنگ‌ها را روی دور تند گذاشته‌ام، تا بلوتوثی‌شان کنم…) می‌توانی برای مدتی علایق و سلایق خودت را بگذاری کنار و این چیز ِ دوست‌نداشتنی رو امتحان کنی. بعد کم‌کم فکر کنی که هنوز روی حرفت هستی یا می‌خواهی با صبر و عقل، این‌ها رو هم دوست داشته باشی؟

    (نه! با گزارش جهانگیر کوثری بود.)

  15. جوجو Says:

    از اونجایی که بنده هم بی جنبه تشریف دارم تایید می کنم و میگم نمیدونید چه حالی میده سوسو :-)


پاسخی بگذارید

