دیدید برگشتم :دی

سمت خونه ما هیچ دریایی وجود نداره! ولی انگار لنگر یه کشتی افتاده بود رو سیم اینترنت من!!!

نوشته شده در روزمرگی. 10 Comments »

10 پاسخ to “دیدید برگشتم :دی”

  1. ایلیا Says:

    دیدی برگشتی ؟ من میدونستم تو برمیگردی ! حتی اگه اون لنگر کشتی می افتاد رو گردنت هم برمیگشتی !

  2. مهوشم Says:

    خدا ذلیل کنه لنگر بی محلو!
    خوفی؟

  3. زبل‌خان Says:

    پس زنده‌ای!
    دلمون تنگ شده بود
    [الان تو دلم ماهی گلی هفت‌سینه!]

  4. horizon Says:

    هیچ معلوم هس خبر مرگم کجا بودی تو بی احساس ؟
    میمردی یه کافی نت بری ..
    انگار پودر شده رفته هوا ..
    نگفتی ما جماعت علاف دل نگرونت میشیم ؟
    [ این جملات در حالت کتک داره گفته میشه ]

  5. FAnCy FrEe Says:

    لنگر؟ چاخان تو که مسافرت بود یالا سوغاتی رو رد کن بیاد

  6. استعداد درک نشده Says:

    اعصاب ِ بازی را داری ؟

  7. diisignotis Says:

    ولی من اصن دلم تنگ نشده بود برات ینی اصن متوجه نبودنتم نشدم

  8. ملزوم Says:

    من که دیگه قیدت رو زده بودم..!

  9. a lunatic Says:

    خوبه چیز دیگه ای نیوفتاده بود …


پاسخی بگذارید

