متروکه

میگن وقتی در بهشت باز میشه جیرجیر صدا میده..!

نوشته شده در روزمرگی. 15 Comments »

15 پاسخ to “متروکه”

  1. هویج Says:

    من فکر می کردم تا الان دیگه درش کشویی شده باشه مجهز به سنسور… نگو اون در جهنم بود که رفت و آمد توش بیشتره

  2. زبل خان Says:

    قراره لولاهاشو با روغن ناب ایرانول شستشو بدن

  3. Jozeph Says:

    اینا رو میگن که مشتریش زیاد نشه… استتارش کردن!

  4. تراموا Says:

    دروغه آقا، توهمه

  5. شعبده باز Says:

    مردم چیز زیاد میگن

  6. a lunatic Says:

    تازخ اونم اگه باز شه ….

  7. گلابتون Says:

    توهمه بابا…! من شنیدم اونجاهم طرح تراکم اجرا میشه…

  8. hard abusive Says:

    جیرجیر خوبه ، عرعر صدا نده

  9. زوزه Says:

    همین که وا می شه خودش باور نکردنیه!

  10. فانی Says:

    از موقعي كه اين يارب در باغ شهادت رو بست اينجوري شد

  11. FAnCy FrEe Says:

    من گفتم !
    خواستم دلتون نسوزه :-P

  12. مهوشم Says:

    مگه بهشت در م داره؟

  13. جوجو Says:

    فکر کنم خدا باید کمی با آب بندی بهشتشو ساخته. یادم باشه وقتی مرحوم شدم با خودم روغن چرخ خیاطی ببرم که صدای جیر جیر نره رو اعصاب و آرامش و عشق و حالمون ک-)

  14. اووو Says:

    خيلي توپ بود


پاسخی بگذارید

