کشکی کشکی

هزار ماشاالله اس ام اسی شده واسه خودش!

این پستم رو میگم..!

نوشته شده در روزمرگی. 9 Comments »

9 پاسخ to “کشکی کشکی”

  1. horizon Says:

    وقتی من سر اون شیرین کاری n تا اسی چِسبونده بودم رو اون عکسه همتون مخسره م کردین واسه همین روزا بود داداچ من ! کپی رایت خوب چیزیه ، خوب ! :D

  2. زبل‌خان Says:

    بابا بچه معروف!

  3. لوبیا Says:

    معروف شدی دیگه.

  4. giggle Says:

    عزززززززززیزم !
    اون از شیرین کاری بابا
    اینم از شیرین کاری تو !
    بابت فال هم ممنون ! یه عالمه !

  5. HeiMan Says:

    که حالا اس ام اس های غرب زده می سازی
    می خوای جوونای مردم رو بی تربیت کنی
    دیگه راهی برام نمونده جز اینکه بفروشمت
    شاید تو حراج بعدیم

  6. مریم Says:

    بابا معروفیت….
    می بینم که اس ام اس باز شدی….
    زشته….قباهت داره گلم

  7. جوجو Says:

    از اینجا نتیجه اخلاقی می گیریم که خیلی راحت میشه معروف شد.

  8. SaeedTNT Says:

    یک مطلب با این تیتر بنویسی بد نیست «من چطور معروف شدم؟»


پاسخی بگذارید

