موج جدید سرما

من نمیدونم این گازهای گلخونه ای دارن چه غلطی میکنن پس!؟

17 پاسخ to “موج جدید سرما”

  1. Jozeph Says:

    سرما؟؟
    مادیگه عادت کردیم
    زیر 10- درجه دیگه کمه
    برو پایین

  2. Mer3deh Says:

    vase ma ke khoob ghalati karde!!! hava bahari… khonak..shookoofe ha daran baz mishan

  3. horizon Says:

    گازهای گلخونه ای هم اصالت و رسالتشون رو از دست دادن ، به گمونم نقششون رو با گازهای معده ای عوض کردن !!

  4. گلابتون Says:

    دارن با لایه ازن بده بستان انجام می دهند!!!

  5. احمد Says:

    يحتمل جهت گرفتن حقوق معوقه شون اعتصاب كردن.

  6. diis_ignotis Says:

    بس که بدشونو گفتن قهر کردن رفتن ما موندیم و این موجهای موجی

  7. F@H!M Says:

    دنبال هدیه ی ولنتاینن :D

  8. استعداد درک نشده Says:

    یک اس ام اس برام اومد که خیلی جالب بود …بعدش دیروز پریروز اومدم اینجا دیدم تو اونو نوشته بود ( خاطرات خرگوش و آدم برفی ) کلی ذوغ کردم …معروف شدیا ..به امید روزی که کاریکاتورهای من رو هم اس ام اس کنن ، به حق مرتضی علی !!

  9. علی علی اکبری Says:

    یک ساعت تو کف این شیرینکاری پدر شما بودم.

    و از باقی پست ها هم لذت بردم. به حد کفایت.

    و یک شباهت هایی رو هم کشف کردم….

  10. پلنگ صورتی Says:

    به مناسبت دهه مبارک فجر رفتن به آمریکا (بزرگ ترین تولید کننده گازهای گلخونه ای جهان) گل بچینن

  11. FM Says:

    برا تابستون

  12. کاهوسکنجبین Says:

    اون ها هم گشاد شدن

    بعضی ها هندونه با فوت ، بعضی ها جو با چکش .
    فکر کنم سرما از گروه دومی باشه ، گاز های گلخانه ای اوالی .

  13. ریحان Says:

    سلام می رسونن دست بوسن!

  14. بانو Says:

    هیج گهی نمی خورن!!!

  15. امیر ( انقضـــــا ) Says:

    نه برادر
    همچنین چیزی وجود خارجی نداره. اینو این آمریکایی ها و انگلیسی های گور به گور شده ساختن تا حواس من و تو را از عبادت و راز و نیاز دور کنن!


پاسخی بگذارید

