گردسوز

آدم به خاطر آرزوهاش میسوزه

پس فیتیله آرزوهاتون رو بکشید تا پایین تا دودش تو چشماتون نره..!

نوشته شده در روزمرگی. 15 Comments »

15 پاسخ to “گردسوز”

  1. ایلیا Says:

    با این بی گازی فیتیلیه ی ما چند روزه آف میباشد ! فیتیله ی آرزو نخواستیم . بی زحمت یه فکری واسه فیتیله ی اجاق گازمون کن که دلمون چند روزیه غذای گرم میخواد !!

  2. زبل‌خان Says:

    تیتر چه نوستولیه. بی برقیا یادش بخیر. من که ذوق میکردم!

  3. بانو Says:

    راس می گی چون بعد از اینکه به آرزو رسیدی می فهمی که ای دل غافل اونم راضیت نمی کنه…!!

    من لینکتون کردم!!!

  4. horizon Says:

    نه نه .. موقتی بکش پایین !
    ناشی بودی !
    زمان بعضی از آرزوها و هموار شدن مسیر دستیابی شون گاهی دور تر از زمان پیش بینی شده و مورد انتظار ِ !
    وقتش که برسه ، میفتی تو مسیر و میدونی شعله رو چجوری هدایت کنی که دودی نداشته باشه ..
    البت .. خب واقع بینی رو نباید فراموش کرد اما از آرزوها هم نباید نا امید شد و سوزید !
    ( خیلی جدی کامنت گذاشتم نه ؟! .. خب من برم دیگه چند تا منبر دیگه هم هست)

  5. myminimals Says:

    ما که خیلی وقته کشیدیم پائین

  6. danial Says:

    یادس بخیر من هم یه زمانی با وردپرس کار میکردم
    ارزو چیزه خوبیه دودش توچشمون نمیره…………

  7. چرا ملزومه Says:

    اینقد کامنت نذاشتم نمی دونم نام چی بذارم ، قبلا می ذاشتم همون موهومی ولی الان حال نمی کنم
    انی وی ، به نظرم این کلمه اسپایدرمرد منو به اینجا کشوند…بلاگت ردیفه حاجی …بعد از مدت ها با یه بلاگ حال کردم .

  8. شعبده باز Says:

    به هر حال میسوزی
    بالا و پایین نداره

  9. دخترک اوریجینال Says:

    ترجیح میدَم تا آخر بسوزم… یه جسم جِزغاله به چه درد می خوره؟! بذار خاکستر بشه و با باد بره!

  10. مریم Says:

    :-( آره اما بی آرزو هم که زندگی کاملاً سگی می شه !

  11. مهشید Says:

    من عینک دودی می زنم بعد آرزو می کنم!

  12. Jozeph Says:

    اینجا که انباره باروته
    چه 1 سانت چه 10سانت

  13. لیلی Says:

    خوب آدم با آرزوهاش زنده است آدم بی آرزو فرقی با گیاه نداره … اون وقت زندگی میشه یک زندگی گیاهی :)

  14. بانو Says:

    به روزم دوست عزیز…!


پاسخی بگذارید

