انسانم آرزوست..

اگه من جای خدا بودم اسم حوا رو میذاشتم انسان..!

12 پاسخ to “انسانم آرزوست..”

  1. زبل‌خان Says:

    آخه زنم انسان میشه مگه؟
    یک عرب جاهلی.

  2. تراموا Says:

    من می‌گفتم اسمش رو با ه بنویسن

  3. sepehr Says:

    نکنه بازم بهش حق میدی … ؟
    ادرست روعوض کردی … باسرچ درگوگل پیدات کردم …
    این ادرسی هم که واسه من توی کامنتا گذاشته بودی .. جواب نداد…

  4. شعبده باز Says:

    خدا با حوا بیشتر حال میکنه
    شما که مشکلی نداری ؟

  5. ملزوم Says:

    فکر کنم دیگه وقتشه واسه خودت آستین بالا بزنی !!!

  6. Horizon Says:

    عجب ! پس اسمش آرزو ِ !

  7. مريم پارسي Says:

    سلام آقا اسي! خوبي برادر! چه خوب كه از اين پرشين اومدي بيرون. كاش خدا قسمت ما هم بكنه. دوبار تا الان نظرات را به جاي تاييد پاك كردم. اصلا فكر آدمايي مثل منو نمي كنن. من اشتباه زياد مي كنم اون جا. به هر حال موفق باشي چه اينجا چه اونجا چه سربازي چه …

  8. myminimals Says:

    بهتر نبود میذاشتی شیطان؟

  9. شادان Says:

    شاهکار خلقت

    نظرت چیه ؟

  10. من ِ درد Says:

    اسمشو می ذاشت آدم!
    اون وقت هیچ گهی فک نمی کرد فقط خودش آدمه!!!!

  11. احمد Says:

    در اون صورت منصفانه بود چون مردا ادم ميشدن و زنا (منظورم زنها است يه وقت با اون ذهن خرابت فكراي بد نكني) انسان.

  12. بهار Says:

    پس اون موقع حتمابه انسانهاميگفتن «حوا
    قابل توجه:
    حوايم آرزوست


پاسخی بگذارید

«

»
