مرید و مراد

یکی از دو دسته هایی که ازشون بدم میاد اینان:

اونایی که سعی میکنن خودشون رو به بعضی ها بچسبونن..

و همون بعضی ها که دسته اول رو تحویل نمیگیرن..!

نوشته شده در مردم و اجتماع. 15 Comments »

15 پاسخ to “مرید و مراد”

  1. FM Says:

    من کاملا ناراحتم که اون سفید و قرمزرو ول کردی اومدی اینجا

  2. مرسده Says:

    FM منم با نظرت کاملا هم نظرم! ( فحش نده اسی)

    کلا چسب چیز خوبیه… از وصل میاد و وصال….

  3. آیدا Says:

    من از اون گروه اول بیشتر از همه بدم میاد.

  4. دوده Says:

    کلا مبهم بود دستت درد نکن، عالی نوشته بودی ، فوق العاده بود چون من هیچی نفهمیدم!

  5. mrkhalili Says:

    اااا خوب حتما دلیلی برای این کار دارن دومیا

  6. مون شيد Says:

    من از اون دسته سوم بدم مي ياد.

  7. ریحان Says:

    دقیقا واسه همینه که حال نمی کنم انقد دور و بر وبلاگ من پرسه بزنی!

  8. مرمر Says:

    خوب یعنی اینکه اگه جزو دسته اول هستی
    خودت رو نچسبون به کسی
    اگرم جزو دسته دوم هستی
    همه رو تحویل بگیر :دی

  9. شعبده باز Says:

    آی گفتی

  10. Horizon Says:

    من یکی اصلا ً تو خط ِ دسـته و هیئت نیستم داداش ! ولی دسته ی اول جدا ً آدمای ضایعی هستن که به لوسهای دسته ی دوم حس مریدیت یا همون چسبندگی دارن !

    راستی کامنتدونی م فعلا ً حالت اینویزیبلیتی داره اما دم کامنتت گرم ! .. فعلا ً کاغذ قلم ندارم اما منو یادت نره .. به عنوان خواننده ی مستقل می پلکم ! ;)

  11. مریم Says:

    اینو از من داشته باش : دسته ی دوم کار درستی میکنن ! به دسته ی اول می فهمونن که زورکی نمیشه به کسی چسبید ! من که دارم سعی میکنم از دسته ی دوم بشم !

  12. احمد Says:

    حالا خودت جزو اين دسته ها هستي يا نه؟

  13. مدیکوس Says:

    دسته دوم که خوبن، مانع از تکثیر بیش از حد دسته اول میشن!


پاسخی بگذارید

