عجب

داشتم تو آرشیو قبلیم میگشتم چشمم خورد به یه  پست..!

حکایت الان منه..!

نوشته شده در حکایت. 5 Comments »

5 پاسخ to “عجب”

  1. Tram Says:

    حواست باشه تعداد برچسب‌ها خیلی زیاد نشه! برا من داشت از دستم در می‌رفت!

  2. شلم شوربا Says:

    اولا که word peres اومد به بازار و….
    ثانیا چون رفیق های مشترکمون زیاده باید منم لینک کنی
    ثالثا

    بقیه اش را تو بگو

  3. شعبده باز Says:

    من یک سوال فنی داشتم
    اومدی اینجا چه کار ؟!
    پرشین بلاگ زنده است تا وبلاگ فارسی زنده است !!
    دروغ که نمیگن…
    ***
    از لینکتم ممنون ندیده بودم..میگفتی ما هم لینکت میکردیم

  4. خر کوچولو Says:

    مبارکه رفیق !
    ولی …
    مصطفی اونجا یه شکل دیگه بود واسه من ! چون تو رو با اونجا شناخته بودم یا شاید اونجا رو با تو شناخته بودم یا یک همچو چیزی …!

  5. ایلیا Says:

    خیلی جالب بود .
    خوشمان آمدی !


پاسخی بگذارید

